Friday, September 24, 2010

assalamualaikum dan salam 1 malaysia..



hahhahah....mula2 kna ktwa dlu...

arini ak on9 dkat cc yg d centre point tgkat 8...

boring lorhh dkat umah...aku lpak2 ja..g ngn my sis..NaNa..

dia yg ajak aku p cc ni..so ak pn mnurut la khendaknya...yla..dia ckap lma x on9 Fb dia..so ak pun mngambil ksemptan yg ada untuk mmbuka Mr.bLog ni..

bla..bla..bla...

ak pon xtaw lpak kt mna ni...

mmula ada p ngn kwan..puan awin ngn cik syira..

tpi dorg ada intrview kt asia city..

mlas la mau join...

then...aku lpak2 la kt CP ni yg ak sndri pn x taw knpa aku brada dsnni..

pdahal xda bnda pn..hihihihi..

sbnarnya saja mau larikan dri d umah tu..bt keja2 umah...yla..lma nda p kk..

skali skala kluar umah terbuang jga tensen2 yg suda serabut dlam kpla hotak ni..kan3...

yla...pkir psal problem yg da jdi trouble kt otak ak...

errhhhhhh...sabar3...n senyum..

okai...


and 4 the last..

aku mahu ucapkan selamat hari ray even skg ni da 14 syawal..

alaaa..tpi still hri raya gak kan...

hihihihi


sayang semua....

jmpa lagi..mmuuaaxxx..


- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...