Saturday, August 20, 2011

Sahur !! Terawih!! Malam LailatulQadar..

Assalamualaikum..

slamat berpuasa alls..hari yang ke 20 da...lebih kurang 10 hari ja lagi kita mo raya!!..oh yeah raya...happy ae...opkos la happy2 kan..yla..dpat baju baru,lip lap lip lap lagi haaaa......klas ko maria..hahahhaha...ok2..rasanya mcam da lari tajuk,kejar2..haha..

skang da pun masuk minggu ke 3 kita berpuasa..so kiranya sahur tu da sebati la dalam khidupan seharian kita..kiranya mcam da terbesa la kan..alaa..mcam x mkan n x minum tym puasa,so bnda ni kita da praktikkan la dari mmmula kita start puasa..kan3..ni tak..ada pla lagi yang liat bangun...hamboi3...bkannya bersahur tu pegi berperang..pegi mkan n minum ja..bnda tu pun tuk diri kita juga spaya ada tenaga dsiang hari,haaa...n sdam masa yang sama kita ikut sunnah nabi..ye dak??2 dalam 1 la 2..ahhahaha..


ehemm..apasal aku ni da macam penceramah x bebas2..ahhahhaha...sekadar ingatan untuk kita bersama..kannn...n jangan lupa pegi terawih tau..bnda ni bkan salu ada,setahun tu..ada sebulan ja kita buat bnda tu...n x smpai 20 rakaat, 8 rakaat pun bleh la..ada ka terawih 4 rakaat?salu org buat 8 rakaat kn,n 3 witir,xtaw la klau ada yang mngatakan 4 rakaat bleh,bleh jelaskan tuan2 n puan2 smua..hihihihi


ok2,mo stop x jga stop2....ahhaah...kira da msuk mo msuk 10 mlam terakhir kan..cari la LailaTulQadr kerana ia adalah hari yang baik dari seribu bulan..masa tu,dngan izin Allah turunnya malaikat Jibril membawa bermacam perkara,


p/s>> siapalah aku untuk mndapatkan malam LailatulQadar..tapi aku mau sngat2..

- Syukran Ma'Assalam -

3 comments:

saya cello191 said...

sapa xnak malam lailatulqadar tu..

semua org nak..^^

selendanQpelangi said...

msty la smua mau..hahhha

Zie said...

datg follow

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...