Friday, August 19, 2011

Entry Khas :: Under 18 (Diari Sivik YOSI) Trimas to Ayidjah


Assalamualaikum


tentang under 18...weeeeee..akhirnya menatang ni ada juga kt genggaman aku tika ini..stelah bgitu lama aku nntikan d sbalik tabir rumahku...hakhakhak...perhatian,sila jeles skang..hahah,n buku ni kini bkan komik,ia adalah sebuah novel ringan yang ditulis oleh INTAN SUZANA dan di ilustrasikan oleh ZINT...

yang paling special novel ni adalah disebabkan ia ditempah dari kuala lumpur,jauh??yaaa...mmg jauh,n aku berada d ngeri bawah bayu..n bnda ni aku telah pun berpesan kepasa seorang sahabat kolej ku satu ktika dlu yang kebetulan tym tu dia pegi ke pesta buku kat KL,aku pn nda pasti la btul ka x ayat aku ni...ahahhah...n kbetulan before dia gerak tu,kami smpat chat la...ttba dngan hati yang slembut kapas dia tnya aku,"ko ada mo pesan apa2 buku x?" dngan sepantas kilatnya my otak yang xberapa segar tym tu trus giat mngatakan buku under 18 yang latest,kahkahkah...n aku ckap la kat dia,klau ada komik under 18 yang latest,agkat ja..

n x lama lpas tu,yes..!!dia tlah berjaya dapatkan komik ni..n dia gtaw tym dia g beli buku ni,dia bersesak2 untuk dpatkan komik yang aku pesan..oh jah..sungguh lah aku terharu kepadamu..wekkk..ahhahahah...aku hargai sngat2...

n mggu lpas dia tlah kirimkan buku ni melalui pos laju,n tlah diambil leh kak suzen yang ebetulan lalu d dpan pjabat pos..kakkakak..sungguh bnyak ya perjalan novel ni,hihihihi ..n skg ni ada kat tmpat aku..huihhh..aku da baca separuh novel ni,memang terrrrrrbaaeekkkk.....gua salute la kpada org2 yang mnjayakan komik under 18 dari memula hgga la skang...thnx jga kpada yang terlibat dalam pnghantaran novel ringan under 18 (Diari Sivik Yosi)...

p/s:: ehem2..len kali leh tmpah lgi??hahahahahaha

berdikari adalah langkah2 menjadi dewasa..
adakah keseorangan juga langkah2
menjadi dewasa??

biarpun masih ada cinta..
biarlah masa mmbuktikan kesungguhannya...

-under 18 diari sivik yosi -

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...