Sunday, October 31, 2010

bye masjiD inDian


assalamualaikum


aku x taw a tjuk ni ssuai or x ngn bnda YG ak tulis ni..
hahhahaha..
bkan apa..yela....sbelom aku pulang ke tanah tumpah darahku SaBAH..
aku g borong dlu kain2 kat masjid India tu..ha....
ye la...kat sabah..bapak mahal kain2 dia...
selendang2 pun..pergghhh,..jgn ckap a...pndang pn x...
bukan nak bndingkan kain kat sabah n kain kat KL..
tapi..harga tu yg pnting..MURAh beb..gua ckap sma lu...
hahhahahah...(gelak lagi)

untuk pengetahuan rakyat jelata sekalian...ini cerita suda berlaku seminggu yang lalu..
aku saja ja mau kongsi bersama anda..yala..lama jga nda update kn..hukhukhuk..
aku pegi ngan kak yana..oh my sizta..hahhah
haaaaa....tpi jgn pkir aku sorang ja yg borong selendang kat msjid india tu...kak yana
pn bleh tahan jga keborongannya tu..(btol ka ayt ak)hahhaahah
so..ni adalah potret2 yang sempat di ambil ketika kami berada di sana...

jom layan...
tu dia dayanQ,da mcm pelancong..ahakzz
blom jalan da mnum air..ish3...hahhahha



ni nak g borong tudung or daki bukit ni..hahhahah

before meneruskan perjalann nak memborong kain2 kat tmpat tu...1 panggilan tlah kedengaran dari hp cik kak yana kita..ha...kazen dia..c emil,nak join skali..orite a tu...rmai2 jga kn..dia g ngn mmber dia..sapa ek nma bdak tu..sori3...lupa lorhh..hihihihi...
chop3...sblom nak g sogo p amik kazen cik kak yana tu..kami terjmpa pla ngn kak suzen n iZny..dorg pn mmpnyai tujuan yg sma cm kami..huahh..tpi kmi x jlan together2...huhuhu
smpat amik pic..tu diaaa...

kak suzen ..aku.. izNy..(tkang amik pic: kak yana)

then kami pn meneruskan perjalann kami..ke SOGO...tapi..ni saja nak habaq na...tym tggu2 c emil tu,ak n cik kak yana tu smpat la begamba2..nak g tenok jga..hahhaha

klaw da nama kaki gambaq..cm ni la..

orite...ha..ni la dak2 yang kami jmput tu...
semat ja gamba yg ni..ttba gamba sbelah...???otomatik berubah mnjadi gadiz ceria..oh yeah..xda motif..
hahahhahahahahahh


and...ni aksi2 tym membeli selendanQburuk kuh..hahhaha

sempat berposing ae.. kak yana nak borong smua..yes2

akuh..xda motif..


setelah puas berjalan...berjalan..n berjalan

setelah menemui apa yang dicari...

setelah banyak duit dikeluarkan...

apalagi.....
kami pun blah a...balik ke tempat asal..
ayat x leh blah...
hhuhuhuhuu,...
sedeyh..pasni aku da x jejak kaki kat sni lagi..
klaw p pon mybe tym aku ada laki kowt..
suruh die borong kat sni..
hahhaha..
i like..

sekian sahaja cer kita pada hari ni
panjang umo
akan d udate lagi..
orite..!!!

ada gaya cam pelancong sesat x??hahahahhahah


TAMAT

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...