Tuesday, December 14, 2010

Luahan KawaN!!

assalamualaikum....koNicHiwa!!!

tngahari...ergghhh...so hot...
n jap lagi malam akan mendatang..
dan mungkin hujan juga trut ada...
ohaiyo ....
hurmmmm

story bout my kawan..

baru ja dapat panggilan yang begitu misteri..
wuwuwuwuwu...
orang menangis...siapakah???
huwmmmm...Y(bkan nama sbenar)(^_^) yang kol aku..
kami da xda apa2!!!
tu la ayat 1st yang dia gtaw aku..
siannya,orang da setia..laki tu slumber ja ckap,ikutlah...kputusan ko sndri..
geram3
amboi3..tym da dpat dlu bkan main lagi ae..mcam2 ayat manis mngalahkan gula yang ko creat..skg tym kawan aku ada prob cpat ja lpas tngan..ckap kras kpala la..xdapat jmpa la..apala...haiyaaa...

ish3...n tym tu dia kt seremban..sorang2..
kkdang org ptus cinta ni mcam2 yang dia buat kan..
da la dia kat lua..aku soh dia balik..tpi dia xmo..
dia ckap klaw kat uma pon bkan ada sepa2..
~diam

mcam2 dia luah kat aku..
tapi aku xtaw mo buat apa..oh no!!
so...apa yang aku leh cakap.."sabar".."da la jgn nanges".."xyah la ingat jantan tu lagi"..yaiiiii...ya2 ja aku pjuk cm tu kan..hikhikhik

hurm..dalam kes dia ni aku pon xtaw la mo ckap apa da..klaw mo suruh dia mgharap xgna jga...kan3...
hanya mampu doakan moga dia bhagia dalam hidup dia..
n lmbutkan hati family dia...hurmmm



- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...