Tuesday, January 4, 2011

Teman persekolahan

entry kali ni mo cerita pasal kawan2ku tym di skula...aku masuk dunia dorg tym aku form 4,smpai lah spm..tapi aku trsa mam knal dorg dr form kicil2 lagi..mmg best lorh..
ni sni mo mo kasi tinguk pda pmbca2 smua gambar2 aku n kawan2 aku tym d skulah..hahahahha..
muka2 slekeh seyyyyy

Lihatlah diriku yang dahulu..
hahahhhahaha


kluar bersama selepas berakhirnya SPM

andu ba..muka2 behingus lae ni..hahhaha


macam2 kenangan..macam2 terjadi bila kita semua bersama..
* didenda dengan memakai baju kluar bandar tym prep...
*kena denda sebab lambat pegi solat subuh
*kena denda sebab nda pegi prep malam..
*kena denda sebab bali umah tanpa kebenaran..
n macam2 lagi yang berlaku...
klaw ada yang mo tambah,silakan yah..hahhahah
dan sekarang kita semua jarang berjumpa..
semua pegi kejar cita masing2..
semoga kalian semua berjaya dalam bidang yang diceburi..aku rindu kamu semua..

(mud tym ni..sedih smbil mndengar muzik yang mnyayukan aku)
sob sob sob..
kamu semua mmg terbaik...

ahhahahahah...muka kanak2 lagi ni semua...klau dikumpul balik..adidi...


Wajah terkini





nda payah c taw nma..ada suda dkasi taw kn di gmbar..hahahah

mereka teman2 gua tym berskolah d SMKA Limauan kimanis Papar..
kpala dorang memang gila2 punya sandi..pasal tu aku pon sanggupa berkawan dengan mereka..hahahhaha....
moga2 aku juga adalah yang terbaik buat kamu semua k...
tanpa kamu aku siapalah aku..(ayt copy paste urg)..hahahahha
n terdapat dikalangan kami tlah pon mndirikan umah tangga..ngeh3..


dorang ni study d UM..bakal2 ustajah baini durang..ak p pat durg sblom aku mo brangkat ke sabah..huhuhu


lob3 kmu smua..
trima la ciuman untuk smua kawan2 ku..
hahahhahhahahahaha


kiTa sAhaBaT selaManYa..

kepada wajah2 mereka yang tiada d paparkan..maaf la..tapi kamu semua tetap dlam hati ku dan kenangan bersama kamu kamu dan kamu memang susah mo kasi lupa wooo...

kahwin..ada anak...
pertemuan dan perpisahan..
tu semua boleh terjadi berkali-kali..
tapi ALAM PERSEKOLAHAN datang hanya sekali..
tak kira walau hebat ka nda..
itulah memori pahit manis yang akan kekal buat selamanya...


p/s ::: gambar2 ni kgnyakannya sumber dari gambar d FB..suri..hahahahha

so...bila kita berjumpa lagi...???????

- Syukran Ma'Assalam -

3 comments:

ratu_dewi223 said...

i lop u jana!!!!!!!!!!!!!!sdey n tharu ak bc bl0g ko ni..hehe...

dayanQibrahim said...

hohohoho...rindu pnya psal..kasi serita psal kmurang la..hahaha

azEl kaY said...

uiyooo...tym muka mc bikin gali lg ni..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...