Saturday, February 26, 2011

Sekolah Saya

Assalamualaikum..

hari jumaat lepas gua x sompat la mo update mr.blog ni..yo la..pnat pnya psai...ha..da mcam2 bahasa ak campuq dlam blog ni..hahhaha..

sekolah saya..
inilah tajuk entry saya pada hari ini..(skema jap)
huhuhuhuhu

da aku siap ngajar dorang..terangkan psal kebersihan skolah n macam2 la yg berkaitan sekolah..
then suru dorang buat latihan n ttba ak tpkir mo suru dorang melukis sesuatu..
so kbetulan tajuk hri tu psal sekolah..so aku suruh lorhh mereka2 tu lukis gambaq skolah..

n antara seni2 yang tlah mereka lahirkan dr hati nurani mereka..
ahhahahha

paling suka gambar ni..even kaler dia x nampak mcam org mlukis..mybe budak ni semangat kowt kaler2 lukisan dia..ahhahah

ahaaa...ambik ko..skolah colourfull...siap ada gtaw mna kantin mna dewan..wah...hebat tol pmikiran dak umo 8 thun ni..

mmula ak tgok ingat kan padang sekolah..2 kali tgok owh..skolah upanya..myb bdak ni dia minat tumbuh-tuhan so tu yg kaler camni...semangat cinta flora dan fauna..hahaha

sekolah yg mmbuat aku akan cakap..NO KOMEN!!!

ha ko..skolah ka apa ni..siap ada loceng kat bumbung lagi..hahahaha...bngunan mo rata ja kn..hahahhaha

sekolah yang menjamin keselamatan..lihat saja pada tingkapnya...da macam jail da ak tgok..hahahahha

semnagat mewarnai lukisan sendiri..
hahahha

so sekadar ini seni2 yang telah di hasilkan leh my student..sapa tahu antara merka ada yang bakal2 engineer..ha..kan3..

seni akan datang tanpa kita sedari..gunakan bakat yang ada untuk terus perjuangkan dunia seni..
wahhh..

sayonara!!!


- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...