Sunday, April 17, 2011

ada apa dengan SailorMoon


oh dear...so sweet...akhirnya aku jumpa juga lagu comel ni...terharunya saya..ini gara2 bro ben yang membuat segmen ajak jadi budak sat nih..hahahaha....tapi saya sngat mnyukainya..hahahhaha..klau dulu tym kecik2 slalu dngar stiap hari ahad klau xsilap kat tv2..rindunya saat tu...huiiihhhh


mari nyanyi bersama
Maafku tak pernah berterus-terang.
Bukan ku tak mempercayaimu,
Namun sebelum ku berganti rupa..
Ingin aku menemuimu..
Ku kan bermandi cahaya bulan Yg cemerlang di malam yg cerah..
Memang teLah lama kurasakan Ingin menolong yg lemah..
Tiba-Tiba keajaiban terjadi Kekuatan muncul di diri
Untuk melawan semua kejahatan..
Kekuatanku harus digunakan Menegakkan segala kebenaran
Ini keajaiban alam..
Aku mempercayainya

dengan kuasa bulan..akan menghukummu!!








- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...