Saturday, April 23, 2011

season in the sun



hari ni aku hanya ingin meluahkan 1 benda ja..pasal cuaca kat tempat aku..adakah kat tempat aku ni musim kemarau?huh...yala...bukan apa..dalam 3 4 hari ni..cuaca panas memanjang ja...x kira la pagi ka..malam ka..petang ka..huih..panas dia bukan calang2..menusuk kat kulit gua woooo...aku slalu juga tgok awan nano kat atas(tuii...ayat..ahahha) tgok awan hitam..mcam mendung2..tapi gua tunggu pnya tunggu..x juga turun hujan ni...klau tym tido petang pula...alamatnya ko tido sekali ngn peluh la...confirm bgun2 ja cam org baru lepas balik dari acara rentas desa..hahahahah.
suri2 rumah pula tersenyum memanjang ja bukan apa..yala..dorang jemur kain..x smpai setengah jam baju2 yg kat jemuran terus kering...(aiittss..yaka)..aku pon sama juga...pasti org2 sekeliling akan hairan bila aku jemur kain..ahahhaahha..nmpak sngat jarang menjemur(ergghh..kantoi)...bukan apa bro..aku kalau pasal proses mencuci kain ni memang aku lulus..yala..pakai mesin..(weehuuuu)...ahahahahha...tapi klau bab menjemur memang dapat separuh markah...kekadang smpai 2 hari x jemur kain..kena bilas lagi semula..(woi pemalas sunggoh)...n 1 lagi paling aku lemah bab melipat lipat kain nih...ada x mesin melipat baju..??kalau ada sila hubungi saya dengan segera...wakakakakkkaak....

p/s : gua bukan mengeluh dengan apa yang berlaku..cuma luahan..apa yang berlaku hanya Allah yang lebih mengetahui..kita hanya perlu bersyukur atas segala pemberiannya di muka bumi ni...(aku da mcam penceramah bebas)





- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...