Friday, April 15, 2011

BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT


KAREKTOR KARTUN YANG PALING AKU MINAT DAN KENAPA?



hurmm..kartun yang aku minat dri dulu sampai sekarang opkos la doraemon..haahhaahah...sebab aku suka part doraemon kluarkan barang2 dia dr poket ajaib..huih..macam2 bnda dia kluarkan...besnya klau ada doraemon pat aku..hahhahhan doraemon tu pon sunggoh comel n bam2..hohooho..


KARTUN YANG PALING AKU TAK MINAT..KENAPA??



kartun ni dulu pnah mendapat sambutan satu ktika dlu,,tpi tym org sbuk tgok katun ni..bdak2 mau kumpul patung2 ni...aku lgsung x amik pduli..huh...x suka xsuka lorhhh...sori kpada pminat shin chan...hihhhihih


JIKA AKU JADI SUPERHERO..AKU NAK JADI....


Dengan kuasa bulan akan menghukummu...wah..ayat ni yg mahal...kalau mau jdi sperhero..aku mau jadi sailormoon...yeahhhh..ahhahha..sebab bes ja cara dia lawan pnjahat..n baju dia pon comel gitu..wah...n klau x dapan pnjahat tu..ttba pla datang texido bertopeng dngan bnga ros dia..hahahahha...

ini kartun gua...apahal pla ngn kamu..????
join this BA ajak jadi budak sat

- Syukran Ma'Assalam -

7 comments:

Fuuyooh said...

salam kenal.. datang dari blog abg ben.. hehe

Kay Masingan said...

mahu jadi dec.conan

Bayu Kenangan said...

best tengok doremon.... kalaulah ada poket ajaib dia tu...

Dayanqphrofile said...

fuuyooh ::salam kenal juga..hihih
kay >>sailormoon pn best wat..hahahha
bayu>>yeahhh...t kita kgsi poket ajaib a..hahaha

www.fierapirot.bolgspot.com said...

comel2...(^_^)..singgah and follow u..salam perkenalan

fRaMe+LenSeS said...

dengan kuasa bulan akan menghukummu jugak. hehe.. comel. ;)

Azariah Kamis said...

dengan kuasa bulan...dtg ziarah belog ini n follow..

huhu..salam ukhuwah dri aza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...