Monday, May 30, 2011

Aku Tengok Noh(hujan) ja...

Assalamualaikum


lpas tgok mentor tadi...ak trus buka belog usang ni..n tgok kat dashboard mjoriti smua cakap psal mentor..siapa juara??puasati x juara tu??ak tgok mukaddimah mentor tu ja..sebabnya..urmmm..sebab ada noh hujan perform..OMG...mernterharukan aku la...i like sngat2...huaaa....tapi3...msti d utak kamu pkir aku pon minat kat protege dia skali kan..oh plezzzz...sunggoh x berminat...sepa tu??ayisshhh??haihh..bkan mngutuk or ap...tapi hatiku ni memang hnya tuk NOH hujan ja..ahahhaha..even bapa aku sndiri kutok c noh,membebel pasal fesyen rambut noh..ni fesyen rambut org xda iman ka ap ni..ahhahhaha..ak hnya diam..xpa2..



n ak bca entry2 yg heboh psal mentor ni c salmah menang ae..protege erra FaZira..oh..tahniah2...budak sabah juga dari tawau....bleh sda ni kasi kaya sabah...artis dari sbah pn skg ni smakin berank pinak..huihhh..tapi semua bkerjasama ngn org2 sana...ermmmm...sabah oh sabah...engkau terlalu dibawah bayu ba ni..klau di atas bayu naaa...paling manang sda kita..ahhahaha....
Tahniah2...

orite...aku cakap tadi mau tido..tapi terboring sekejap so lpak2 jap buat entry...hihihihi.....mana la budak yoi ni pegi..lama x muncul...

Sayonara!!


- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...