Friday, May 20, 2011

Bakal Ke Dunia Baru Lagi...



Alahmdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..
hanya itu yang mampu aku ucapkan kini..bersyukur atas pemberianMu..

aku baru sahaja mendapat panggilan dari bahagian pendidikan yang aku ditawarkan untuk mengajar pendidikan islam even bnda tu smntra,tapi mungkin dari sana bermula perjalanan hidup aku menjadi seorang pendidik di masa akan datang...
x kira la jenis rezeki yang Allah turunkan kat kita..tapi jika itu yang terbaik untuk kita..terimalah dengan redha dan ikhlas dengan penuh kesyukuran...
hasil berkat dari doa kepadaNYA...doa kedua ibubapaku..doa adik beradik..doa dari rakan2 seperjuangan...thanx semua..

"Dan Tuhanmu berfirman: Berdoalah kamu kepada-Ku nescaya Aku perkenankan doa permohanan kamu."

so aku pun xtaw lepas ni ap yang terjadi...dalam kita dapat berita gembira..mesti ada cabaran yang bakal menanti di hadapan..so kita kena bersedia la kan..huhuhuhuhuu..
mungkin akan berlaku yang cam kat kota marudu??or aku akan terus kat sna?kita xtaw kan..even ada orang tu slalu ckap aku cigu 3 hari..tabah2 ja..kan..ehem...

so alls...wish luck 4 me..n mudah mudahan membuahkan kejayaan n dapat mendidik budak2 kat skul tu..even aku sndri x bpa mo yakin lagi dapat didik budak2 mnngah tu or x..werrrggghhhh..ahhahahahahha...


apa pula kaitan ngan gambo nih...dush3x....gewwwdiikkss...haahhaha
sja ja..klau happy muka cam ni..gedik skit..euuuwwww....

sayonara!!!

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...