Tuesday, May 31, 2011

pentingkah org ikut jejak kita???

Assalamualaikum..

ekceli mata gua ni da pedas2 tahan ngntuk..tapi oleh kerana ad org minta tman ber meseg..so ak pon smbil2 la mengepos entry kat belog ni..haaaa...da la gua tmankan xda kena ckap thanx..malar ja dicakap aku ni lembsss..dem!!..ahaahhahaha..ndapa2...
so aku open de belog...WOW!!!anak2 murid aku da bertambah n da msuk jum lah 100 ke atas...pcaya x pcaya x???heiihhh...ni kena bnyak buat tuisyen ni..sbb murid da smakin bertambah ni..alhamdullillah...ahhahahahah...n kelas pun kena di tambah..dan bangku2 dan kerusi..yeah..tapi aku rasa ak da smakin merepek n lari dari tajuk...

so pntingkah follower tu..bag ak ia slah satu bnda pnting dalam dunia belog..betolll...sebab pengikut2 jejak ni la yg menyapot n menaikkan trafik2 kat belog tu...bukan traffic jam..tu bikin tensen..huh...
n stlah di follow n mereka telah mninggalkan jejak (komen) mereka d entry yg kita buat,rasa mcam dapat 1 award sebab tersa cam entry kita tu dihargai n ada yg sudi mmbaca even benda tu yg ntah hape2 ntah..hahahha..

p/s::::dunia belog ni lain dari dunia lain..hnya mggunakan sdikit idea ia akan mnjadi sbuah cerita nyata...

sayonara

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...