Tuesday, June 7, 2011

AKTIVITI 3 PUTERI RENANG BERIRAMA!!


Assalamualaikum..

entry berkurun lagi...huh..perlu post ka??saya pun berkata..YES!! blog gua..ska ati gua la..kan3..ahhaha...so ini entry sila baca sambil tutup hidung...sampai titik terakhir baru bernafas seprti biasa..omg!!hahah

kisah bermula bila c anak menemui c ibu d bndar kota kinabalu...alolololo..suwitnyer ayat..yaksss...

n jumpa mum at kk..smpai ja trus p mamam..lapar lorh...(taw lapar jga)...smbil2 tu borak2 la konon..apsal ayat aku ni...membuatkan meremang bulu hidung..hohohohho
jom layan aktiviti berjalan smbil menyelam....


AKTIVITI MENGELUARKAN ANAK TEKAK SECARA BERALUN!!

aktiviti ni di senarai oleh mizz nana...dia da kebulur sngat mau mnyanyyi..katanya suda lama tdak beraksi dngan memkai mic...so kami realisasi kan permintaannya...jom...


lihat lah bakat terpendam yang ada pada nana...bersmngat waja..nana,chayo2!!ahhaha


sempat peace sbelom mencari lagu kopi dangdut..awwww...


tym ni mizz nana smngat mnyanyi..kami sbuk amik pic..hohoho


DI LUAR LOKASI MENGELUARKAN ANAK TEKAK!!

'
ada aksi cam sailormoon nda??waaahhhhh...cari at mr google (mau2 jga ni pmpuan)ahahhahahahahhaah

aiseh...apasal aku da mcam kucing gatal...hahahhaha


AKTIVITI SEBELUM BALIK KE TEMPAT ASAL!!
(MAKAN)

aktiviti ni di suarakan oleh datin jiji yang katanya ingin melantak dngan rakus mcD..kerana esoknya dia akan terbang ke pulau pinang(kat sana xda mcD kali kn)ahhahahaha

mcFlurry tu i yg punya taw!!


berposing kunun dia...

aku mals mau jelaskan muka...just kasi tgok bekas mcflurry ja..takut ada org buru aku..hohoho


jiji yang sntiasa makan dan makan..itulah petua untuk jadi putih..ahhahahah


bakal2 penghancur seni nyanyian...oh yeahhh!!!


AKTIVITI TAMAT!!

SAYONARA



- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...