Sunday, June 5, 2011

cerita di pagi buta...

Assalamualaikum..

pembelog d awal pagi...mood skang cedeyh skit la..sob sob sob...tadi baru ja lepas hntar c jiji double airport..dia balik Penang da...hohoho..smngat awal bngun p hntar dia..hihihii...n sebelom smpai airport kami snggah kedai mamak...aku order horlick suam n roti kosong...ergghhh..ak pon heran apsal ak order bnda2 camtu....mybe sbb bkan aku yg byar kowt..wakakkaka...nana ,jiji n my dad just minum ja..ak ja yg makan???woooooo..adakah ini petanda yg aku skg da kuat makan..mo jadi gemooookkk da wei...hahahahha....n lagi 1 apa yg aku order td abis aku cekik smua sorang2...sdangkan air dorang jiji n nana pon x abes...aik..ni yg aku pelik..arhhhh..abaikan....

then lpas dari bersarap tadi..kami mneruskan perjalanan ke airport T2..lpas check in smua kami pun terus pegi tmpak perlepasan..hukhukhuk..tym tu hati da sebak da...cam mau meraung pon ada..meraung cam beruang..wkakkakakakka....n tym tu aku da rasa len...perut gua wei..cam da memulas2...aku cam da taw ap yg akan berlaku pas ni...lpas ja cium2 muah2 ngn jiji dia pon berlepas g KL..hukhukhuk...pastu meneruskan perjalann pegi PENANG lagi...wah3...

confirm..aku da sakit perut....huh...mybe tersmngat tadi mkan roti canai kat mamak...huh..x guna tol..xmo lagi makan kat mamak pasni(apasal mamak dipersalahkan??)arrrhhhh..peduli hapa aku...aku mau saman itu kedai..wakakakkaka...kejam2...

sedikit info >> aku sedih sbb xda suda org bawa jlan nek keta lagi pasni..kmbali memerapkan diri at home sweet home..wahahahahaah....

>> jangan makan kat kedai mamak lagi...nnti kamu sakit puyot cam aku..ahahahhaha

>> paling penting cari kedai yang bersih dan dijamin HALAL...yeahhh!! (^_^)


Sayonara!!

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...