Saturday, July 2, 2011

Selamat Pengantin Baru to My Beloved pren..Budak2 PLKN KLAMBU MALAM..kawan kita ni da naik pelamin..korang bila lagi..hahaha

Assalamualaikum..

wahhhh..besnya tgok my kwan2 ramai da kawen ngn llki pilihan sendiri....n entry kali ni aku buat khas untuk my twin yang lain mama,lain bapa..urmm..cmna a??pham2 sndiri la kamu a..
ni member aku yang sama2 beraksi di PLKN kat Kem Sri Perkasa,Mantin Nogori 9...haaa...n dia ni memng gadis lasak a,smua bnda dia leh buat..aku happy sngat2 kenal ngan dia...memula jumpa tu,rasa mcam da lama kenal...bnyak bnda yg kami kongsi sesama...n slain dari dia,ada lagi geng2 len..tapi dorg pon lom berumah tangga lagi..termasuklah gua beb...hahahhhah....n nama geng kami tym tu..Geng Klambu Malam...wakakka..seram kan..yla...asal ja kami berborak..n kumpul2,msti kat katil slah sorg geng2 tu..n waktu malam tym kelambu sdag d psang..yeahhh..so kiranya masuk la jga nama tu ngan kami berlapan...kikikikiki...


mana 1 c dayang..mana 1 c adel....

ok3..aku bkan mo story aboout my PLKN..aku kan mau story psal my kawan..c adel..jom tgok2 gambaq dia..meh3...

wah...sugguh ayu dia d sana...huhhu


bersama mak andam kali...hihihih..or sist2 dia..


haaa..ko jgn men2..Datuk Bong Mokhtar pon dtg taw...hihihi..ekceli datuk ni dia pnya uncle...uncle Bong..upppsss...hehhe ^_^
artis pon datang kewww...yeppp...wife kpda Datuk Bong Mokhtar..Datin ZiZie Zetty..Kakak kpada Saheizy Sam...ngeeee....hahahh



selamat pengantin baru buat my kawan yg tomey2 nih...smoga berbhagia n smoga berkekalan hgga ke akhir hayat...Always beauty yeahhh.....sori aku nda dpat pegi mjlis ko kat Sandakan...16 hb 7 ni ko buat at KK kan..insyaAllah..klau xda ap2 hal..aku datang..ok twinnnzzz.lebiu laju2..hahahaha


sumber :: copy gmbar dri FB pengantiN...mnta
di ijin yaaa....ngeh3..



- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...