Wednesday, June 8, 2011

tetiba aku rindu kisah perjalanan tym sekolah rendah...n dalam perancangan buat reunion..

Assalamualaikum...

(ganbar hiasan)

buat reunion budak2 skul rendah???wahhhh..hebat2..jarang2 dperlakukan oleh umat2 lain...slalunya reunion skul menengah..kawan2 kat IPT...ot kawan2 yang latest la...klau skolah rendah ni...ermmm...org bilang kan rupa pun len2 suda klau suda besar..pastu cam malu2 suda kalu terjumpa...padahal tym keci sna la berabis men bubut2 sama2...main polisentep...llaki pmpuan nda kisah suda...uiiiihhhh....the best moment la ba tym skul rendah ni...malu???segan???tu smua blakang cerita...

tym d kelas..budak2 kelas aku(aku ada ka a??aku bdak baik ba..) slalu kena denda..huh..cam teda perasaan ja..cam suka lagi kalau kena denda..ahhahahahha...pastu klau pegi skolah..tepek bedak bnyak2 kat muka...spaya wangi n nampak putih melepak la konon..hahhahhaha....

n kalau d ikutkan..budak sekolah rendah aku..tu lah juga kawan skolah tadika n skolah agama...so memang da kenal la kalau msuk kelas..nda payah lagi malu2..ada pun budak2 dari tmpat len...ignore ja...nnti2 ja la berkenalan...hahahha..sebab mau tunjuk yang kita ni hebat la konon..memang da besa ngan keadaan sekolah..elehhhh...

kalau tym sekolah rendah..ada dua sekolah aku pernah jejak...yg 1st sekolah tu tletak sebelah kg aku...yg tu dari darjah 1 smpai darjah 4..then kerajaan buat sekolah rendah kat kg aku...yeiii..hepy..dekat ja..bangga2...n budak2 darjah 5 tahun 2000 adalah 1st batch yg menjejak d sekolah tu..n kiranya batch aku la paling senior..kakakakkaka....

n 1st masuk skolah baru tu..memang nda payah berkenalan..muka2 smua budak2 kampung aku n budak2 ex skolah lama aku..n tym tu skolah rendah aku bergabung ngn skolah menengah...kiranya skolah menengah tu mnumpang la kat skolah baru aku tu....ngeh3..sebab skolah dorg pon dalam pembinaan...ha...

aihh..mcam terpesong ja cerita aku ni...da mcam join segmen Ben Ashaari...hahhaahha...ndapa2...mn taw blog gua terpilih oleh beliau??waahhhh....hikhikhik...

haaaiiihhh...camna la kejadian budak2 skul rendah aku yg dlunya tudung kotor pun nda kisah..tudung senget2,jalan hambur..aiyoyo...hahahhaha..sebab tu adanya reunion...konon2 mau imbas balik moment yang tiada perasaan...buat hal sndiri ja..hahaahah

ada sorg kwan..baru jumpa at FB...memula nda kenal aku...bila aku cakap aku siapa...adoi..terlebih2 la pula dia kenal aku...dia pula yg ingat aku ni wakil bintang kecil sekolah..penah nnyi tenda biru??eerrrrggghhhhhh...skg ni baru aku taw apa mksud malu..hahahhahahahahahha

benda yang masi aku ingat..aku ni bleh dikira artis sekolah rendah da tym tu..ahhahaha...pernah wakil menyanyi..wakil menari...wakil boria..wakil apa lagi a??smuanya berkaitan seni kebudayaan..amboi2 ko dayang...skg ni..menari skit da mcam org tua...keras semacam..ahhahahah...


lencana skolah rendah aku..SK.Contoh...

slalu tebuka tym cuci tudung...sebab aku x jahit..men lekat jak..hahahhaha..kekadang ari isnin ada spotcek..ada la juga nama aku dalam senarai pengawas2 skolah tu..huiihhhh...

n 4 the last...tarikh reunion tu sebenarnya 11 hb jun ni..tapi ntah la..smbutan da memang menggalakkan..tapi tarikh tu cam ramai pula yg ada hal...ermmm..tgok la akan datng camna...yg len pun skg ni ada kat KL...smbg study n keja...n klau bnda ni jadi..memang malatop la...best....hahahahhahha....

p/s : teringat dlu2 aku penah jual brger kat kelas...cikgu2 pun beli ba...ahhahaha...cari duit blnja sndiri..hihhihih...(thanx mom)

aku buat entry ni sebab ada seorang teman yg mngingatkan aku smula kisah2 dlu..thanx sani...hahhahahah...tapi aku malu kalau ko critakan smula pasal dlu2..jadi gila aku...hhahhahaa

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...