Wednesday, July 13, 2011

AKU BERCERITA SAMBIL PROMOSI CONTEST

Assalamualaikum...

huh...lamanya sya tidak mengupdate kan belog yang sudah diselaputi sarang semut ni..eik??smut ada sarang ka??hahahha...kini aku bergelar guru atau lebih sesuai ustajah..wahhh...so sbb tu la ak cm org buzy ja..konon lerhhh...xda apa2 ak mau kasi cers ni ekcelinya..cer psal keadaan tym ak ngajo??aloorhhh...memang mcam2 la kn ak mo cerita..tpi aku ni jnis mau kena kumpul2 cerita dlu..kasi ramai2..pastu kasi cerita dngan gmbo2 skali..bru cun..kan3..ahhahaa....n kat dalam fb skg ni ngah hot ngan contest2 anjuran pihak2 tertntu..ha...sepa yg xda fb tu xtaw la kan...ahahhaah...contest suruh like sana..like sini..mcam2 gambar dipertaruhkan...hikhikhik..n ada sorang teman aku minta bantuan..korang just komen bnyak2 ja kat page dia...ha..komen terbanyak akan jadi pemenang..so aku bntu dia ni mybe dpat 30 persen kowt..wahahhahha...

KORANG JUST KLIK >>> MaNTaP!_!TeRBaeK: PESERTA KE-29

N KOMEN SEBANYAK YANG ANDA MAMPU...YEAH3...OK...SELAMAT BERJAYA SEMUA...
SEPA YG KOMEN,ANDA MEMANG COOLLLLLLLL...


sAYOnArA!!



- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...