Saturday, July 30, 2011

jalan2 d Beaufort...mkan2 n sakit kepala..huihuiuihui


Assalamualaikum..

balik kampung??da raya ka??amboi..ingt blik kmpung tym raya ja ka??hikhikhik...so aku baru ja smpai kat umah dari kampung kat beaufort..,n smpai2 ja kat uma ja trus mncapai c mesin type n buat entry, x mnyabo..haahha..ish nda la...ak bkan jnis cm tu ok.

smpai ja kat beaufort..kami x trus g kmpung..kami singgah kt pekan bofot dlu..sja mau jalan2..lama sda nda jlan2 d tamu bofot...sampai ja kt pekan tu,ttba tdngar org main muzik..ingtkan ad org kawen ka ap.,.upanya ad pertndingan battle of the band..hahahhah....tgok kjap ja..pastu ak blah..g tgok2 n jlan2 kt pasar...lpas raun2..perut pn berkocak2 mnta diisi..ahhaha..so kmi pon g mamam lorh..lihat lah wajah2 smngat

this in macik...khusyuk mkan tdak mnyedari gmbar nya di klik..hahahah


Abaikan gmbar sbelah nana...menghirup kichai ping...sjuk2..sedap...


my dad..yg ni smngat mkan..tgok ja la pinggan dad tu...licin wo..hahaha


ni bkan kuiz ok..!!


dua gmbar di atas adalah keadaan d pekan beaufort...cmpk kdai cm kdai lama kn??urmmm memang pon...pekan beaufot mmg bnyak kdai2 lama...

tym kat kmpung tadi,g jumpa nenek..jmpa kazen2..macik2 n pcik2..n kebetulan tnpa dketahui my kazen tu kenduri pla...alhamdulillah rejeki ni..tapi ak x stay2 lama2 kt knduri tuh,lpas ja mkanaku trus g umah makcik kt uma sbelah...sbb bdan ak tym tu da len mcam...cm da sjuk2...tapi aku pk itu just sbb cuaca ja yg xmnentu...

n ak tdo jap tetiba aku rasa bdan aku lmah smacam n cm sjuk ..oh no!! adakah saya akan demam??jawapnnya tdak ok..aku just pening kpala tahap pusing 180 drjah..pening yg teramat..n pacik aku yg ubat kn cara kmpung..hihihihi...alhmdulillah kurang skit pening tu...then kmi pon berangkat ke kota kinabalu untuk mnyambut ramadhan ..smoga rmadhan kali ini lebih bermkna buat aku dan kita smua...marhaban ya Ramadhan..

msty tnya..mna gambo dyg??hahahha (perasan yg mmbanggakan)..gmbar dyg akn dbuat 1 entry khas..owner kowt..hahhaha

sayonara!!



- Syukran Ma'Assalam -

2 comments:

Ce'gu JAERA said...

makan2 banyak2.. esok da nak posa.. ekekeke.. jgn overload suda..

anyway selamat berpuasa juga ya buat dayang pelangi.. moga ramadhan ini akan menambahkan amal dan ibadah kita.. selamat berpuasa.

Ikhlas ~Gen2Merah~

♥ نورحازانه ابراهيم ♥ said...

ahhahaha..slamat berposa jga pda gen2...smga rmdhan ini kita mndapat kberkatn drpdaNYA..amin..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...