Thursday, July 7, 2011

kursus induk di kundasang..tapi mcam melancong ke oversea plek!!

antara yang hadir....



dalam kursus tu kami di bahagikan kepada 3 kumpulan tuk buat pembentangan cara2 penyediaan RPH n pengajaran ketika di kelas...

kumpulan 1 ...kumpulan yg diwakili semua ustaz2...

kumpulan 2...ni kumpulan aku..n yg pkai sweater merah tu yg tukang bentang..katanya dia x penah ngajar sbelum ni..so kami suru dia yg bentang spaya dia terbiasa ngan cara2 pengajaran di kelas...waaahhhh...padahalkan semua nda mau p ke depan,malu j=kunun..apa nda..murid2 semua da beso2..ahhahahha...walupn dia cam taku2..tapi dia berani jga la kedepan..gud job..aku lupa nama dia..hihihihi
ni pla kumpulan 3...mndapa pujian dari pnsyarah...tapi memang bes la cara dia bntang..mmg cam guru profesional da...hihihi

ucapan perasmian dari ketua pengarah JAKIM SABAH...tym ni aku memancing..tapi nda dapat ikan..tym dia berucap smua org x brpa mo fokus...ttba dia suru kami smua berdiri n suruh nasyid asma'ul Husna...tersa cam kat skolah menengah..hihihihih

n sebelom memulakan perjalanan ke kota kinabalu..aku n kak suzen berabis la konon ambil2 pic d skitar PLK tu...berabis bgmbar ngn bunga ros..cam nda pnah jmpa sblum ni...ahahahahha




yg ni baru pic kak suzen..blom tgok yg i punyer lagik..hahahhaha..klik sini aku dan c mawar

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...