Saturday, July 9, 2011

lagi mau ucapan dari aku??

Assalamualaikum..


aku bagi ucapan!!! ^_^

heyyyhooo..eh silap..hola..ahhaha...ermm..memandangkan skg ni aku berdepan ngan laptop n xda bnda mo buat..so aku ingin membuat ucapan perasmian yang seharusnya harus dibaca oleh budak yang bernama Mohd Azrul Hafiz bin Ghazali a.k.a pok a.k.a yoi..ataw erul...opsss...silap2..azrul lah..ha..hurmm...muka berkerut ka skg ni??nonononono....anda dilarang berbuat sdemikian rupa shgga anda bertemu nokhta bertindih d penghujung ucapan aku yang teramat serius nih..pahammm???

(ketawa smbil tutup mulut)

ok lah...dahi da berpeluh..keadaan cuaca kat sabah ni x menentu..kejap panas kejap hujan yang beriringan ngan angin kuat...aihhh...eehh..ak ckap td mo buat ucapan kan??sory2..tebebel pnjang plek...

1st of all..i ucapkan selamat hari lahir atau Happy besday dalm bhasa sabah,ha...jarang2 aku gna bahsa ni tuk owang besday tawha...even aku bg wish dalam keadaan berhingus..tapi sora tetap terkawal n dalam keadaan macho..oh yeahhh.....hahahhaha...n smoga terus dipanjangkan umur,di berkati selalu...kan...erm..apa lagi a?ha...diharap niat potong rambut yang ala2 repunzel tu sntiasa dalam keadaan ikhlas zahir dan batin...ermm..jgan slalu paksa aku tgok bola yang aku sndiri nda brpa paham permainan kejar mengejar tu..cam org men bubut2 ja..hahahhaha...niat mau berdiet tu harap dilupuskan sebab aku skang ni telbih bnyak makan...sehari mau 5 kali makan...(dahsyat2)..ahhahaha...kena bersabar ngan setiap perlakuan yanng telah aku buat..kegedikan bukanlah niat yang murni dari aku..hanya gurauan semata mengikut terma dan syarat...

ermm...ko rasa ucapan aku ni pnjang sngat ka??x kan...baru 1 perenggan..ha...lagi...sntiasa happy2 slalu..tapi klau tym tu sedih jgan happy2..klau tym tu happy jgn la sdih2 k...sntiasa rasa bahagia ngan apa yang ko ada skg...bhagia ngan family ko...nnti kalu da continued ur study,,jgan nakal2 dsna..nnti kena rotan oleh ckgu..lagi 1 jgan tidur lewat slalu smata2 tgok org kejar mngejar(main bola)..bngun pun jangan lewat la..tahu??

n paling penting jangan tinggal solat...ok...waaahhhh...ni ucapan ka bebelan??hahahhaaha...lantaklah..ak rsa da mcam mak nsihatkan ank plek..ok2..ak stop skang...



akhir kata dari dayanQ...JanGAN BIKIN PANASSSSS!!!...OKKEEEIIIIHHHH...hahaaahha

:: Sayonara ::


entry tdak istimewa ini untuk incik Azrul

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...