Saturday, July 23, 2011

Mesyuarat guru2..tapi da macam mesyuarat kaum wanita sedunia...

AssalaMuaLaikum

hurmmmm...awal aku bngun harini...sebab today my first tym join mesyuarat guru2 kat skolah...ermmm...smpai ja at skul..trus cam jadi orang peramah la konon.. knal2 ngan guru2 lama..besa,i kan freshie...hikhikhik...then smntara tggu kak suzen kat bilik guru..aku isi2 la borang2 yang yang blum terselesai lagi...lbih kuranng dalam jam 8.15 cam tu..smua guru2 da bkumpul kat 1 klas...n dalam masa yang sama kami smua akan mngikuti ceramah or Tafaqul untuk mningkatkan prestasi guru2 dalam pngajaran..

8.30 - ceramah dari IPG Tuaran

memula penceramah tu lontarkan sora..adushhh...langsung gua xdngar...lpas tu ada guru lain saun..."suara x clear la...".hahahha...so dia pn smngat n bg cramah..huihhh...tym 2 aku da la x sarap lagi...so pham2 la...mata pn da berat semacam..so ak tgok hp,aik..ada mceg upanya..hahahahha,so apa lagi,smbil2 dngar ceramah 2,aku mceg2 la...ahhahaha...tapi kira cam sopan lagi 2..ttiba aku rasa cam bnyi dlam klas tu bising smacam...ak tgok kiri,guru2 pmpuan sdang rncak bercerita..ntah la cerita ap yg dorg bncangkan..mybe psal tmpah kuih or baju raya la kowt..aiya..rasa mo tgelak pn ada jga..then aku tgok kat depan...adushhh...lagi smngat berborak,berborak smbil pegang beg..n yg kawan sbelah pn cam mnunjukkan beg dia pla..ni msty kes tnya beg jnama apa..hahhahah...pastu ak tgok belah kiri pla..uppss...guru2 lelaki,diam ja..nda taw la pla kn,khusyuk dngar or khusyuk tido..hahahahahha

aihhh..mcam2 klau da veteren2 ni...ikut suka dorg ja mo buat ap..lawak pun ada juga..hahahha


10.30 am - Majlis Jasamu Dikenang n Makan

n majlis ni dibuat untuk guru2 yang mo pencen da,so bagi penghargaan buat dorang,lpas ja berucap n pnyampaian hadiah untuk yg diraih,majlis sterusnya adalah majlis MAKAN!!
yes..akhirnya...ak da kebulur dari tdi asyik dngar org berucap ja..ahhhaha...so apalagi lpas ja pengerusi mjlis ckap jemput makan,bukan aku ja yg smngat mo makan,upanya ustajah2 len pun lagi smngat,da mcam ada perlumbaan amik makann pla,lawak tol la macik2 ni,aihhhh...da dorg cmni,camna la dorang ngajo bdak2 kat skul...hahahahahha...lpas makan2 smua,kami pun kmas bekas2 mkan 2

n dalam jam 11 lbih cam tu,majlis pun selesai...aih...my 1st tym meating,mcam2 ak dapat tahu??dpat pengalaman,dapat kawan baru..awww...ahahahha....n pling pnting dpat makan..oh yaeahhh..ahhahaha..

ok guys....crita da abish...jom tido....

SaYonaRa!!!






- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...