Saturday, July 30, 2011

wanita ini x tido..tapi sibok buat entry..

AssalamuaLaikum

skg tepat jam 3.22 pagi buta..n mata aku tym ni masih segar sesegar embun di tepi perigi..aiseh ayt...hahaahha...mentang2 teda org...merepek merapu la ko kn..hurmmm...so ada ka org bca belog aku tym2 gini..n yes..memang teda sorang pun yg akan baca..sbb dorg skg ngah bermimpi jadi puteri n putera katak..ahhahahha...

org yg spatutnya teman aku pon da tebongkang tido tnpa sebarang isyarat...ndapa2..slamt tido wahai dunia..c dayanQ ja blom tido tika ini...wing wing wing..teramat la boring...n sila abaikan gmbar gedik dbwah ok...hnya untuk memenuhkan ruang kosong yg x pnah pnuh...hikhikhik...sbb gmbar dibwah ni xda kaitan pun ngan entry aku skg ni..hahaahahha


POTRET WITHOUT SMILE

sebelom ke skol..smpat posing shock!!kikikik

ok..entry aku da sttle...tapi bkan bermakna aku akan tdo sbb mata blom layu lagi..nda taw la knpa hari ni terlalu bulat mata aku..jgn jeles..ahhahaha...

sayoNara!!

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...