Wednesday, September 7, 2011

1 + 2 + 3 + 4 + 5 sayang semuanya...

Assalamualaikum...

hey blogger2 n pembaca2 yang tegar...amacam raya tahun ni?gempak x? or haprak?hahahhhaa...smoga sntiasa dalam lindugan kebahagiaan...ok3...tajuk yang aku bt kat atas tu mcam xleh trima leh golongan umum ja kan..tapi aku da buat..so sepa mo kesah...kan...story about my family...oh cayang pemili....sal tetiba mo bt entry pemili..kan masih raya..ha..aku saja ja mo buat kecoh kat belog ni..ni kan belog aku..hikhikhik...

selalunya klau aku buat pasal entry pemili aku ni,sku msty akan buat cer pasal 2 orang gadis separuh comel tu kan (jiji n nana)..so kali ni aku ingin mengetengahkan penambahan orang dalam belog aku..hakhakhak,my brothers,yang gantang2,dari yang kurus shggalah yang mmbesar dngan smulajadi..ahhahahhaha..sila beri apa2 komen klau ada gmbar2 yg anda x puas aty tuk dtgok!!ahahhaha..

gmbar ni di adaptasi ketika kami mghantar abg yg first d airport,sbelom tu jalan2 n borak2 d kdai makan sri petagas,hahaahhah...blik ja trus grak g airport..

gambar2 1 2 3 4 5 =======>>



1 - satu

memang kaki pantang jumpa camera!!

2 - dua



3 - tiga



4- empat



5 - lima

dayanQ *awang * nana* abg ijan* jiji*

(gmbar ni kabur sket sbb bapa yg tlong klik kn,mngkin nebes n trus xdapat fokus amik gmbar,ahahahhah...


dan sayang mereka ~~~ ngeee...


saYoNara!!

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...