Thursday, September 1, 2011

3 princes,3 ladies jumpa lovely heart!!

tgok blakang??sal??aku mo bercerita..cerita dongeng tntang seseorang..seorang puteri yang lemas d kolam renang,ahhahahah...lari tajuk la plek..be sriosly okhayyy...
Tanggal 28 ogos 2011 aku membuat 1 lagi kenangan bersama ibu tersayang dngan berjumpa nya sbelom menjelang hari raya aidilfitri bersama 2 orang adik ku yang gedik tapi comel,hahaha...n smbil berjumpa mama,kami pun teruslah mmbeli keperluan2 untuk berhari raya...opsss2..sblom tu jom aku kenalkan gadis2 yang pantang terjumpa flash camera...


<<<<< DAYANQ

JIJI >>>>>


<<< NANA



THE POWER PUFF GIRLS!!!hihihihi



story about my heart..lovely mom...

miss you smile...


tahun ni adalah tahun ke 3 aku berhari raya tanpa mama, tapi bersyukur sebab dia masih ada untuk aku dan adik2 yang len...bila rindu aku bleh kol dia n trus jmpa..berbanding mereka yang suda tdak pnya ibu,bersyukur lah dngan sgala ktentuan ilahi..mungkin ada hikmah dsbalik kejadian...

aku ckup senang n cam rasa terharu sngat bila aku dapat mmbelikan mama sepasang baju kurung dan keperluan lain untuk berhari raya mggunakan duit hasil kerja ku sndiri,yala,sblom2 ni mama ja yg belikan kita kan,apa salahnya skg ni kita pla yg mmbelikan mama kita bju untuk berhari raya...oh sedihnya aku tika ni,

- ambik tisu jap-

malam hari raya tu hnya dapat cakap2 n wish slamat hari raya ja ngan mama,minta maaf melalui telefon..hukhukhuk sedih lagi...klau dlu mlam raya tu mama sibuk lagi buat kuih raya,n yg len2 kmas2 kat luar...tapi skg smua tu da xda..smngat raya tu ada ja tapi kureeennnggg sket..hurmmm...

hargailah selagi kita masih ada ibu,jangan siakan2 hidup anda dngan mngabaikan orang tua anda...

- ssungguhnya..sYurga itu dbawah telapak kaki ibu-

sayonaRa!!


- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...