Thursday, September 29, 2011

Bila Orang Popular Masuk Blog kita...

Assalamualaikum..

fuhhhh..ni entry x bleh tidoq la ni..sebb aku x bnyak mkan..klau aku bnyak mkan konfem da tdo awal..ahhahaha...

mata aku still terkebil2 tgok sepa yg ada kat follower aku tu..betul ka dia..yaka??yaka???
MR.BEN ASHAARI...blogger yang penuh dngan kontroversi...ahhahahahah..salah2...blogger yang terpantas mngupdate entry..dan bila buat segmen akan mendapat smbutan yang hangat...wow...

memula tu x pasan pun,tetiba nana gtaw...

nana :: wei ben ashaari follow ko kn...

aku :: arhhh..ko salah org tu..

nana :: try tgok...(smbil mmbuka link blog aku)



hakhakhak...dulu salu bermonolog..bila la bro ben ni mau pilih blog aku jadi blog pilihan (cmna mau pilih klau blog kau tu..da la sthun skali bru update..kakakka)...but now he join me...bukan la mau bangga2 ba kan..tapi saja buat entry khas ni smpena mataku yang tidak mahu layu dari tadi...

terima kasih kepada yang memfollow n sudi membaca entry mngarut aku..(da mcam ucapan alu aluan)..ahhahah..

sebelum lena...maafkan segala salah silap yang aku laku kan hari ini dan hari2 yang lepas..semoga dipermudahkan urusan dunia & akhirat..amin....

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...