Friday, September 16, 2011

Happy birtday Malaysia..

Assalamualaikum

oh yeahhh...malaysia oh malaysia negaraku..proud to be malaysian..tapi x dapat join kat dataran merdeka,just tgok kat tv ja...nmpak cam bes sngat tgok umat2 yg ada kat sana...sooo meriah..hhihihi...

n berkat juga di hari jumaat ni Malaysia telah pun merdeka selama 54 tahun..oh terharunyaa...hihihi...bnyak stesyen2 tv yng mmbuat litas langsung untuk upacara smbutan Hari Malaysia...dari radio shggalah ke tv...
aku pula mmbuat liputan dngan berbelog..yeahh3..ahhahah...

aku tnmpak upin ipin..wahhhh....dorang pon join hari merdeka..betul betul betul..ahhahahah....

aiseh3...aku ni smngat ja crita smbutan hari malaysia kat padahal kat sabah pun ada juga smbutan hari malaysia kat padang merdeka..hahahha...xpa3..yg pnting aku smngat ngh pegang bendera sabah ni..kikikikiki...

n 1 bnda aku mau kgsi,tym aku bka twitter tadi..tetiba aku tertarik ngan 1 status ni..


hurrmmmm...boleh dibuat renungan..hihih..untuk Malaysia kita...

SELAMAT HARI MALAYSIA YANG KE 54..

- Syukran Ma'Assalam -

2 comments:

Nurul Says said...

kecoh ja urg d twitter ni bah... manusia bukan ble baca hati orang pon..

♥ نورحازانه ابراهيم ♥ said...

btul3...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...