Thursday, October 27, 2011

DOA SUPAYA JADI RAJIN & TENANG DARIPADA KESEDIHAN



SETIAP DARIPADA KITA MAHU MENGELAK DARIPADA TERUS BERSEDIH, MENJADI SEORANG YANG RAJIN DAN MENNGELAKKAN DIRI DARIPADA BERHUTANG..AMALKAN DOA INI SETIAP HARI SELEPAS SOLAT LIMA WAKTU..INSYALLAH

..Allahumma, aku berlindung daripadaMu dari rasa sedih dan gelisah, dan aku berlindung daripadaMu dari kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung daripadamua daripamu dari sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung daripadaMu dari cengkaman hutang dan penindasan orang (3x)..aminnn
SETIAP DARIPADA KITA MAHU MENJADI SEORANG YANG RAJIN..AMALKAN DOA INI SETIAP HARI SELEPAS SOLAT LIMA WAKTU..INSYALLAH ..Allahumma, aku berlindung daripadaMu dari rasa sedih dan gelisah, dan aku berlindung daripadaMu dari kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung daripadamua daripamu dari sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung daripadaMu dari cengkaman hutang dan penindasan orang (3x)..aminnn

- Syukran Ma'Assalam -

1 comment:

Faz Abas said...

bagus doa ni :)

sambil tu nak jemput singgah blog www.kisah-dan-kasih.blogspot.com. blog cerita2 pendek jer...

btw, cantik sangat design/ layout dan kaler blog ni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...