Saturday, October 1, 2011

Entry tiada makna

Assalamualaikum

heyyyyzzzaaa...mata aku masih liat untuk ditutup....sungguh sunyi..sungguh bosan...semua da tido termasuklah yg disana..so tnpa berpkir pnjang..aku mncpai c lappy dan membuat entry tngah mlam ni..aiyakksss...hhuhuhu

napa xmo tido??sebab merindu?sakit hati?ada air yang teman?ermm..semua hnya boleh dikatakan maybe..okhai..

slumber babun aku ja x tdo lagi..padahal esok adalah hari kesibukan aku..klau lmbat bngun sok..habis laaa...da la baju aku yang tomey2 tu x iron lagi...hahahahha...
ekceli esok ada motivasi kat skul agama,untuk student tahun 6..dorang kan amik exam mggu depan..so sbelum mnghadapi peprangan..kena siapkan snjata dan bekalan2 pnting..hahahahha...ada juga yang memancing kat bilik guru ni nnti...hahhahaha...

aku rasa ni da keterlaluan lewat ni..aku harus tido..tapi cmna???

sila tanda jawpan yang betul..

a ) gamkan sja mata tu
b) buat entry kat belog smpai tercabut mata..ahahah
c) xpayah tido..tggu smpai subuh..
d) main congkak...(da xda keja la ni)
e )bagi bngun nana..hahhah
f) kol c jiji yg berada di pulau pinang
g) kacau orang yang baru lepas makan ubat selesma..kakakaka
f) xda ayat da...ko pk la sndiri...

______________________________________

sila komen pndapat anda...yerggghhh..(jgan layan)

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...