Tuesday, October 4, 2011

IM BORNEON..SEBAB TU PEGI 1 BORNEO

HEY BORNEON..
golongan 1 :: kalau mau jongging sambil cuci mata tanpa mengeluarkan peluh aku syorkan kat one borneo..sambil berjogging,anda boleh melihat barangan2 berjenama disamping mmpunyai aircon yg tdak mnjejaskan bau badan anda..ahahha...yes..mngapa??kerana keadaan disana teramat sesuai bagi mereka2 yang suka berjalan sahaja ...

golongan 2 :: tapi bagi mereka yang ingin menghabiskan wang yang dikira sudah tidak menampung mana2 bank..aku pon syorkan ke one borneo..hahahahha...HEBAT SANGAT KA?dua gambar dibawah sudah menunjukkan di tangan anda harus ada 1k untuk bershopping..dan aku bukan orangnya..hahahhahaha


perjalanan di sebalik cerita..(btul ka ayt aku)ahhaha..lantak la..

selepas perasmian penutupan motivasi untuk pelajar tahun 6...trus bergegas balik uma n going to 1 borneo berjumpa kawan..sungguh dahsyat perjalanan aku tika itu...

untuk kedua kalinya kaki ku bertapak di dunia mall yang dikatakan antara mall yang femes di sabah..

setibanya di sana..kami bertemu dngan mereka yang ingin ditemui..tika itu perut seolah tidak tahan dek bunyi yang sumbang seperti katak riang hujan turun..ahhaha

kemudian berjalan keliling ruang yang terdapat d one borneo..sambil mnyeluk poket bag mngambil camera yang tdak pernah ditinggalkan..hakahakhak...terus melakar potret bersama mereka..

dan hasilnya..

mereka berdua ni comel sngat..n mmbuat aku terikut2 cara mereka..oh no..ahhaha

adakah aku nampak hebat..katakan yes~~~

x sangka dis kakak suka bergambar,n aku mnjadi photographer nya..sudah beberapa kali mnjadi model barangan kat one borneo..hahahah

alolololo...mereka teramat comel..
L :: teramat la nakal sehingga tdak dapat dikawal kenakalannya
P :: hanya membuat kerja sndiri dan tdak hiraukan apa yang berlaku di sekelilingnya..suka bercakap sendiri..hahahah

the ladies in BUKIT AMNA..pewitt..hahaha

sekian ceriTa ini sepatutnya di olah pada 3-10-2011 bersamaan hari ahad..namun,pada tarikh itu,si penulis tidak mampu mengisi ruang kekosongan disebabkan kepenatan tahap tapir yanng kekenyangan..ahahhaha

sayoNara!~




- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...