Sunday, October 30, 2011

perjalan akhir bulan Oktober - part 1

Assalamualaikum


hari ahad...dimana orang bekerja akan duduk kat umah diam2..xperlu jalan2 sbb masa cuti ja boleh tido sepuas2nya n merehatkan otak yg serabut setelah 5 hari bekerja ..tapi tdak bagi aku..wakkakakaka...tanpa apa2 plan,tetiba rasa mcam lama x jejak bandar kota kinabalu,tapi apbila my 1st brother ajak..di tambah pula dia ckap mau belanja makan,tanpa pkir pnjang aku cakap OK...sok jumpa at CP..hahahha...tapi cerita yang aku reka ni cam menjadi ja kan..hampehhh...lain pla jadinya...

dalam jam 10 pagi aku ngn my adik c nana bertolak dari umah..masa tu perut aku jangan cakap la..balik2 berbunyi..klau bunyi tu merdu xpa jga,ni cam angin mau melepas pon ada juga,hakhakhak...ok diam..then kami naik bas mini yang sudah sekian lama tdak mnjadi penumpang,tambang g bandar KK dari simpang pat aku RM 1.80 sen..murah??yes..bleh la..tapi bagi aku mahal gilerrrhhhh!!...ahhahaha..

sampai kat CP aku terus ajak nana duduk kat mana kdai makan,sebab tym tu perut gua memang da tahan da..cam setahun xmakan woooo...tapi nana cakap kejap la..tggu BF dia pla..dia cakap BF dia tu yg belanja,klau makan ngan dia,duit aku xperlu kuar..ok fine,dek kerana aku cam pk duit aku kuar,aku rela tggu..wakakaka..(kuranghasem punya wanita)...

then tggu punya tggu..x muncul2 jga mamat yang dikatakn mahu blanja kami ni..aku cakp kat nana jom la mkan biar aku bayar..yang c nana ni mempertahankan la jga mau tggu kekashi gelap dia tu...(ni sepa yang xmo kuar duit sbnarnya ni..hahahha)...dia cakap sabar..kjap lagi dia dtg..tym tu perut aku da lemah..memerlukan oksigen,haih...tup tup..dia muncul..yessshhhh..tnpa bnyak ckap jom mkan...kakakakaka...tetiba pla sora sumbang ckap,ala t tngahri ja makan..skali ja,wow..tu ayt c nana tahu?mau kaver konon,padahal ayt pncingan..hahahhaha..arhhhh..aku pduli apa,kena isi juga perut aku ni ngan mkanan ,yg tghari len crita ok...hahhaha


ada orang mnyibuk la kat belakang kami..hahahhaha

gambar ni gambar orang jakun nmpak hp samsung yg screen touch pnya,hahhaa..cm org asli bru kluar dri gua ja...kpnyaan BF nana,c pilu..terus suru amik pis..adoi..tabiat ni mmg xkan hilang la..hahahahha

ok..yang ni sarapan kami bertiga...kat McD..ahhahahahha...aku xmo mkan berat2 sbb mau bagi ruang untuk tngahari nnti..hihihihi

tipuuuuu...dia cakap chicken McBites tu ada 20 biji..sebelom aku melantak akku kira ada 16 ja...tu yyg buat muka marah konon..hahhahah..ganas x??miaw2..

ok..yang kanan tu xpayah kenalkan la...opkos budak hingusan..nana,hahahha..n yang blah kiri tu la pilu..kekashi gelap nana...ok..gelap ka??kikiki

l
tetiba pula minah ni gambar sama..mau kena sepak ka apa,yang c nana aku tgok mau x mau ja amik pic ni..jeles konon..kakkakakakak....

ok...ni bukan bermakna aku da abis story n balik umah..oh no...ni muka happy sebab baru lpas kena blanja makan..hahahhaha...n perjalanan bermula dan diteruskan d bangunan yg sama tapi keadaan yang berbeza..

part 2..coming soon~~


- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...