Sunday, October 16, 2011

Photo Childs

Assalamualaikum

slamat malam penghujung ahad...yey~~tersngat boring dan bosan..huh..ejaan yg berlainan,maksud yg sama...xpaham diam,so dripada xda wat apa2 kan..mau kol org pun kdit da tergadai..adeiiiiii...so buat lerhhh entry tomey ni...

pic bebudak ni aku amik tym kenduri semalam kat kampung..org semua sibuk g layan2 tetamu,gua pla sibuk mngamik pic kanak2 yg yang xdpeduli ibu dorang dek kerana sibuk bergosip..wakkakakak...



budak ni kitaorg panggil achu...sbb dia bdak bongsu..kecik2 da ensum budak ni,hahahah,..


yg ni pla aku x taw nama dia..tapi siries dia ni comel sngat..tym kpala aku ke kiri dan ke kanan,dia pon ikut la jgak..so dlam ati aku bdak ni bleh layan ni,dia ni susah mo tgok dia ketawa or senyum,tapi layan ja ap org buat kat dia..ahahha..gud job baby..


amek ko..akibat panahan flash camera,trus x terkedip mata,hahahha..xbnyak soal,klik teros..nama dia ni pon aku da lpa..hahahahah


kenal x minah sorang ni?xkenal??meh aku kenal kan,budak ni budak yang selalu perasan diva,hahahha,jap..nama dia nuradania,just kol nia..n budak ni memang pantang jumpa camera,otomatik trus posing..hah...gmbar kat atas ni aku amik2 ja..konon mau gmbar yg dia rajin lap gelas,tapi lain pla jadi nya...


keadaan tdak dapat di kawal,sbb dia ternampak flash cmera ni,ngn slumber terus posing n mncampakkan bnda yg dia kerjakan tadi..memang da terbukti keadaan dia sperni ini..haihhhh...hahhahaha....

xlama lpas tu dia makin dkat pla ngan aku..aih..budak ni...tu dia buat tngan tu menunjukkan dia PEACE...budak gemuk..ahhahah..gila gambar like yg pegang camera..hahahha...



p/s :: suka cari gaduh ngn budak keci..terutamanya nia...hahhahah




- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...