Tuesday, October 11, 2011

"SEGMEN NASZ : MEH KRITIK BLOG GUA"





Assalamualaikum saudara n saudari sekalian...selamat datang ke dunia pelangiku yang kini tdak brpa nak ceria..lpas hujan kan...hahahha..ok da blogwaking tdi tersermpak pla segmen yg cm best ja...so apalagi..da gila segmen kn..join a...


sila kritik blog gua..segala kritikan anda mungkin boleh saya improvekan dalm dunia blog dimsa akn dtg..

terima kasi semua...with

tutup 11 ockt jam 11 malam ni..ok smpat lagi...

sayonara!!

- Syukran Ma'Assalam -

6 comments:

Nasz said...

thanx sudi join. kritikan saya ttg blog ni, loading ok. rasanya mungkin bleh ringankan blog ni lagi dgn remove widget2 yg rasanya kurang perlu. sidebar pun bleh diperkemaskan lagi. hehehe. cadangan je.

MOHD NASER.com

fiezah91 said...

hye. blog ok. sidebar pun kemas. boleh kemaskan lagi blog ni dengan buang widget yang kurang perlu tu sebab tu hanya memberatkan blog je. hehe

datang dari segmen nasz. jom kritik blog saya pulak :)

RHI said...

akak pin join
akak setuju ngan nasz

Unknown said...

dah terbaik dah...pelita tu jgn buang, senang nak cucuh rokok :)

jom terjah http://kimie-blog.blogspot.com/2011/10/042-segmen-nasz-meh-kritik-blog-gua.html

Nisa Greennnpanda said...

salam n hye~!!
dtg dr segmen yg same.. blog nie cute!! tp rsnye buang la kot pelita tue..(Raye dh abis, hehe) and tulisan kat sidebar leh bsarkn sket kot.. hehe..

jom komen blog sy lak:
http://greennnpanda.blogspot.com/2011/10/segmen-nasz-meh-kritik-blog-gua.html

Mrs Hafidz'joo'Din said...

saya rasa ok jer...nampak purple gitew..hikhik..tp saya rasa shout box tu mcm tak sesuai je besar kat ats tu..sy komen jgn mrh tau..sy dtg dr segmen sama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...