Monday, November 14, 2011

Aku da ada teman baru

Assalamualaikum

akibat terlalu banyak bnda yang di fikir n otak gua pun rasa da separuh tiang agaknya,aku pon harus mencari penyelesaian kenapa aku jadi cm ni...
sejak kebelakangan ni dia ja yg temankan aku,xkira la akku tym tu xda mud ka..marah or ketawa..memang dia ada disamping aku...

tekanan?xpayah cakap la..tu memang da hari2 tekanan..sepa yang tekan pon aku xtaw...n sekarang klau aku boring2 or xda nda mo buat,bnda ni akan jadi teman setia aku..n kalau dia xda..aku msty risau terus mencari..oh tidak...


jeng jeng jeng


tak perlu garu kepala mencari bnda ni...g beli kat kedai apek berlambak wei...n bnda ni da wujud sebelom aku dilahirkan lagi kowt rsanya...t aku tnya my bapa ae..hahhahahah..
so ini lah entry mngarut aku untuk malam ini..sekian...

hidup minyak cap kapak..ahhahahha

- Syukran Ma'Assalam -

2 comments:

YNA said...

tp sekarang dia pnuya panas mcm dah kurang.. klu dulu letak kt perut mau berapi rasa perut, huhuhu

dayanQueen said...

YNA> myb da tlmpau laku kowt..hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...