Thursday, November 3, 2011

SEKOLAHKU.. SEKOLAHMU(ENTRY TNGAH MALAM)

Assalamualaikum

dari xda buat hapew2 skg ni..buat entry tepek kat belog pun ok juga kan..hakhakhak..xda keja,kat kota kinabalu baru lepas hujan..tmpat korang ap cer??ada ok x??Alhamdulillah klau ok...

ok entry yg menepek n mnyemakk tapi maintain comel ni just mau kongsi permata2 tmpat aku ngajar..pecaya atau tdak?yes..saya la slah seorang pndidik yg terpilih d dunia ini..muaahahhaha...lepas exam semester 2 aritu,skolah ada buat sesi bergambar..n gambar2 tu bukan la macam kat bawah ni,ada photographer yg dijmput KHAS,yg gmbar2 bawah ni just gna hp 3310 ja..pasai tu x lawa n xjelas..hahaha..aku mngarut,

ok blogger yg sweet2 smua..just enjoyed!!


haaa...cari2..muka sapa yg xdak kat sana..hahahah..opkos my face yg comel..sbb tu aku mlas mau tayang muka kat sini..t ada la cakap aku ni kaki gambar la..pantang jumpa cmera la..mlas a kan..tapi hakikatnya...ermmm diam2 suda..

selamat untuk semua..

tata

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...