Saturday, November 19, 2011

STORY ABOUT PNYAMPAIAN HADIAH,CUTI SEBULAN DAN MERENTASI LAUT CHINA SELATAN

Assalamualaikum

tajuk xleh blah ko jenab...

hola...dimaNAkah anda berada tika ini..jika anda sebumbung langit dngan aku d kota kinabalu..tntu keadaan cuaca kita sama kan...hihihi...tym ngah update bnda ni skg,hujan lebat yang teramat..sereemmm mak taw..ngn guruh lagi,tapi berani pla aku on lappy aku,cool x..huh..bnyak a ko pnya,jap agi ada bnga api kat skrin ni bru ko mnggelabah..Oh NO..sekali lagi,sereeemm mak..

so ari ni aku bkan mau crita apa2 pon,aku just cam xcaya pula yang aku akan cuti buat selama lamanya sebagai guru...yeyyyyyyyyyyy..tapi selamanya dalam sebulan sahaja,jgn ko lelbih,ko ingat ko diva?euwww

pagi tadi aku baru ja lpas dari majlis anugerah dan penyampaian hadiah sesi semester ke-2 untuk tahun ni..oh sungguh la i penat,urus sana sini,da macam tolong orang kawen pla..ahhahah..lpas majlis tuk pelajar,seisi bertemu ibu bapa pula..cuak skit a kan,xpenah2 jmpa dorang,pastu kena terangkan lagi result anak2 dorang,pastu cmna anak2 dorang kat kelas,aihh..macam2...so kita kena hadapi bnda2 ni ngan tenang,aku nmpak coll ja tym tu..ko pecaya ja la bedah oi..padahal..hurmmm...

hal2 yang aku buat tym majlis pnyampaian hadiah tadi. :

@ jurugambar (dlm msa yg sma jadi model pasu bunga )

@ tukang arah budak2 angkatkan kerusi

@ penyambut tetamu

@ agihkan makanan kepada student(kejap ja)

@ mengagihkan buku rekod kepada ibu bapa

@ habiskan makanan

yey...sesungguhnya aku pun x sangka aku buat bnda2 cmtu..oh terharu, tapi memang best a jga kan,pngalaman aku buat bnda2 ni smua..ko hado??haaa...so aku da kena bagi cuti selama sebulan lebih..skli lagi,ko ada x?hahhaahaha...ha..so kena la bangga kan,eh bukan..sykur2,stelah berbulan2 brhadapan ngan pelajar yg mcam2 perangai..so knala tenang2kan otak kan..

3 hari dari skg akan merentasi laut china selatan...oh xsabarnya mak...lama x jumpa kawan2 kat KUIS..xsabo2..n tentunya akan berjumpa ngan adik aku..ni lagi bertahun2 xjmpa...so kena la jmpa kan..dik yoi..ngeh3..

i.Allah entry yg bru t aku akan uplod pic2 aku kat mjlis tu nnti k,skg ni xda..sbb yg aku camera yg aku gna tu camera org len,tapi da mcm hak aku plak,hahahhaha..kecoh

tata

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...