Tuesday, December 13, 2011

karnival VS gerhana..cerita da basi~

Assalamualaikum..

aku just mau kongsi crita yang da basi ni..suka x?x suka diam2..jut baca ja..jgn bnyak bunyi ok...
gerak dri umah jam 11.30 pagi..


me n yuna sepet kat belakang..o yeah!!

gaya tudung org sebelah da berubah~

ramai x crowd yg mnyaksikan pertandingan tarik tali?haaa...ni la fmily aku yg dok asyik jadi pom pom girl..bukan fmily aku ja..pacik2 n macik2 yang depan aku tym tu siap melompat2 bagi smngat kat team yang dorang sokong..pergghhh..sib bek dorang x gimnastik..


wah...tu la aku..xmo pegi tmpat panas2...mata gua silau weh..so tgok dari jauh ja la..bleh kan..?hihihih..

posing kat kereta ging bubut by sabah FM..Bagusss Bah!!

lepas makan tngahri..gambo ja keja...

hai me is dayanQ
konon muka bagi support..berlakon ja lebih!!!


acara tarik tali yang digilai oleh peminat2 mereka yang tegar...go go go~~

selain acara tarik tali..bnyak lagi acara2 yang di adakan as karaoke lagu2 P.Ramlee,Sukan Futsal untuk gegirls,permainan tuk kanak2, n more xtivity..

cuaca tym tu memang hangat gila..tapi best..ada angin..fuuiihhh

yg ni antara makanan yg femes kat papar...aku just beli kerepek ubi dan amplang..lazat weh~..hahahaha


dalam jam 4 petang cam tu kami gerak balik ke kk..perghhh dalam keta i ttdo tahu?penat2..tersa cam aku pla yang ikut tarik tali..hahahha...then lpas anta nenek n kak nuyun blik umah..stay kat putatan jap..lpas tu bapa tnya..kamurang mau p mana lagi?arini bapa bawa kamu jalan2..sok teda suda..

tym tu juga cam aku mau tampar muka aku..btul ka bapa aku yg akap cam tu?xpnah2 weiii...ha...so apa lagi c budak nana yg paling smngat trus cakap mau pegi 1Borneo...

lepas solat mgrib kat Masjid Bandarya Likas..aku tgok bulan..wahh..masa tu Gerhana Bulan hampir bermula..hihihihi


yeyyy..we're here bebeh...in 1Borneo..jalan2 amik pic..jalan skit bergambr..yg c nana ckap kata aku..weii mcam kat pavilion la..amboi..mentang2 baru balik dari kihel..awwww..
dalam jam 9 camtu perut da len macam..terasa cam mau meminta untuk diisi..so perjalanan kami ditruskan pergi ka anjung selera kat likas..

makan2 sambil tgok gerhana bulan tym tu..di serikan lagi dngan angin laut..huh..memang best..tapi bagi aku tym tu lebih menyeramkan..yala...air laut pasang,ombak memang kuat a tym tu..
tym makanna da smpai memang smua x bnyak bunyi la tym tu..memang lapar yg teramat..dan hasilnya.....tadaaaaa


licinnnnnnn...alhamdulillah....so kalau ada yang sudi2 bawa aku jalan2...sila kontek saya dngan segera ok..sebab kaki aku ni memang disewa untuk berjalan2 tanpa mngeluarkan 1 sen untuk membeli barang kecuali untuk makan..ahhahahha..

have a nice day guys..bye

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...