Monday, December 19, 2011

Sunday - With Lovely Mom

Assalamualaikum

mungkin aku adalah salah sorang manusia yang beruntung kat bumi Allah ni sbab masih mempunyai ibu yang kami sayang..even kami tdak sebumbung,tapi aku bersyukur kerana masih mempunyai ibu seperti dia..semalam adalah hari paling bahagia buat aku n my sizter sbab stlah skian lama x jumpa, rindu kami seakan2 terlepas stlah mlihat wajahnya..Alhamdulillah...

ada cam gaya pelajar kolej mau pegi brshopping x?beg yg skian lama aku xpakai,beg tym kat kolej dlu,siap pakai slipar lagi ko,hahahahha

tym jumpa mama tu, mmula kitaorang pegi makan2 n banyak bnda la yg kami borakkan..best sngat..aku rasa mcam bnyak bnda aku luah...hihihi...n dia pun crita la pasal new life dia skang,yang da ada baby..syukur la..rezki mama...

then lpas makan n borak2,kitorang pegi shopping,tapi bukan la gila2 shopping ..ala2 kadar ja...tapi aku tgok bdak dua orang tu yang yg mcam tlbih shopping,ok fine..then dalam jam 3 mama mau balik da sbab baby nya xda org jaga,so kami pun kena paham la kan...sbelom tu,sperti biasa kitorang akan adakan mjlis gambar menggambar,,o yey..ahhahahahha

 mmula msty kakak dlu yg bergambar kan...love mama

then ngan jiji...yang ni ramai org cakap muka mama ni lebih kpda muka c jiji..sepet2..hihihi

n the budak nana...c bongsu...

 ok aku xda..xmo bnyak2 type..ahahahahahha


ni la baby mama...
hey baby..welcome to our family....[ boboi ] 

ok the last picca..n jom kita mulih...

hihihi k babai

 [Walaupun kamu dapat memberikan bintang, berjuta harta, namun itu semua belum cukup untuk membalas kasih cinta seorang ibu. ]
sayangilah ibu anda,dan sentiasa mendoakan mereka di dunia mahupun akhirat..
{bgi yang tdak mmpunyai ibu,Allah lebih mnyayangi mereka,dan sebagai anak,sntiasalah mendoakan mereka agar mereka tenang di sana..amin}


- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...