Sunday, January 8, 2012

Aku pon Mau buat Entry Pasal Ezani Masterchef Juga la..

Assalamualaikum...

Amboi tajuk..cam mau kena humban kat laut belakang umah aku ja..ahhahahahhaha...


Tahniah kepada doktor gigi yang telah pun di nobatkan sebagai MASTERCHEF MALAYSIA yang pertama..pelbagai cabaran yang telah pun beliau tempuhi..bermacam2 masakan yang telah beliau hidangkan dan akhirnya berjaya memikat hati para juri profesional...

bermula dengan hanya angan2..kini menjadi realiti..so mulai dari sekarang aku kena banyak berangan2 supaya semuanya jadi kenyataan..wahahhaha..boleh pula gitu kan..last2 ada juga la buku bertajuk angan2 c minah dayang..pengganti mat jenin..kakakkakakaka...

memang hebat2 juga kan yang join masterchef tu..ada beberapa org yang hanya kerja kampung,kini dikenali ramai..cam c pacik wahidan n c saiful tu..dorang just penoreh getah n pekebun ja..tapi boleh memasak hingga peringkat masterchef..hurmmm ko hado x?respek gilerrrr lerrr lagi2 dari sabah..

aku ni bukan mau bangga la kan yang aku ni pun sebenarnya pandai ja memasak..tapi malas mau kecoh n masuk bnda2 yang boleh mempopularkan aku..kakakka wakluuuu..mau masak ikan yu pon berfikir panjang,siap meceg orang seberang lagi ikan yu ni bleh goreng or x eh??adussshhhh teruk gila kan..ahhahhahahahha..

so memang beruntung sapa2 yang bermenantu kan kak ezani ni,orangnya lawa,doktor gigi,pandai memasak pula tuh...wow...klau dia jadi kakak aku,hari2 aku suruh dia masak ala2 hotel,kikikikikiki....

jangan bebel banyak2 la kan skang ni..bek p tidoq lagi best...kang ada juga org tak bngun sampai petanng esok...so Tahniah kepada Ezani n pacik Wahidan..kpda pacik Wahidan,dont sad2..apa2 pun i like pemanis mulut yang pacik persembahkan tadi even aku tak rasa,nampak marvelous yaw..buka la kedai makan kat sabah lepas ni,leh la aku keja part tym kat restoran pacik..hahhahaahha...

P/s :: angan2 tepi laut -->>bakal2 masuk finalis masterchef kedua..yakkssss....






- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...