Thursday, January 19, 2012

Sahabat Sekolah - Mummy Ry Buat Kejutan

 Assalamualaikum...

syiuk2 kunun aku mninngu tv pepagi tu..ttba my bapa kol cakap kawan aku ada kat depan umah..aik..sapa pla kawan aku yg ttba g umah aku?stahu aku kawan2 aku mmg payah skit jejak istana menanti tepi laut aku nih,hahahhaha...tnya la sapa?rupa nya c mummy rayna...hamboi2 bdak ni...kol aku pon x..ttba muncul dpan umah...saja ja mau bgi i surprise taw...kan...ahhahahha,

wahhhh..agak lama juga la ku x jmpa sahabat sekolah aku ni..n yang paling best dia bawa baby dia yg mata bulat tu...anyonyonyo..sungguh aktif anak dia ni..like mummy dia juga tahu??dorang g kk pun ada tujuan n singgah umah aku jap mau rest2..sbab ptg tu dorang akan berangkat ke Tenom yg mmakan masa dalam 5 or 6 jam cam tu la...dngan bukit yang sungguh mnyeramkan..


tadaaaa...ni la anak c ryna..wajah tekini..mata tu yang paling mahal...lpas makan2 n santai2 jap kat istana beta..dorang pon mau berangkat ke Tenom..n seperti biasa sesapa yg bjumpa ngan aku mmg tdak tlpas untuk tayang muka kat camera...ok..n kali ni aku versi sopan santun siap pkai baju kurung yaw..awwww...hahaaha..padahal mau g skolah terus.hihihihi


budak yang aktif lagi ceria

eeh..tinggi juga aku ni upanya..hahahhaha
















even da bergelar ibu...kawan aku ni maintain comel n mlut bising ...hihihhih

oriteeee....saya turut rindu rakan2 sekolah yang lain..mugkin kita semua belum berkesempatan untuk berjumpa...i.Allah ada rezki kita akan kumpul ramai2..masing2 da umur 23 thun ok..jgn ada yg nda ngaku...perasan lbih ja tu klau nda ngaku..hahhahaha

kjap ja masa ni kan...ada yang da ada anak..ada yang da bkerja..ada yg still study..apapun yang kamu lakukan,smoga kamu berjaya dalam bdang yg dceburi..amin...


Apabila hujan turun dgn lebat kita x nampak matahari tp hakikat nya ia ada, begitu juga dgn sahabat. Walau jauh d mata tp dkt d hati.....

Terima kasih buat sahabat-sahabatku yang berakhlak mulia
- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...