Wednesday, March 7, 2012

7 Mac - 23 Tahun

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...hari ini tercetuslah sudah umur ku 23 tahun...oh sungguh tidak ku mnyangka..hikhikhik...
thnx pada rakan2 yg wish...siap wish tngah2 malam lagi...oh sungguh mnterharukan jiwa ragaku..ahhahaha...n thnx a lot jga pda geng2 facebook n geng twitter wish my birthday...saya gembira adanya anda2 smua..

klau imbas kembali sejarah hidup aku 22 tahun yang lepas mmg bnyak sngat memory...dri aku skolah tadika ke sekolah rendah..pastu sekolah menengah..then lnjutkan pelajran pla ke smennjung (KUIS)..n skg aku sudah pun bergelar pendidik...Syukur sngat2...




now...imyears old

so watak n kelakuan ku msty sntiasa cool n klau bleh kelihatan lebih matang (konon) dri umur2 aku yg sbelumnya...insyaAllah...akan aku perbaiki...semoga umurku yg lepas menjadi ikhtibar buat umur aku masa ini dan d masa akan datang...amin...

Alhamdulillah…hari ini umurku sudah pun menjangkau 23 tahun…
semoga umur2ku yang lepas menjadi ikhtibar buar umur ku di masa kan datang…amin..
(thnx untuk ini)







teramatlah rindu tym ni...mmber2 tym kat kolej...
kamilah antara gadis2 MAC...
ngeeeeee







p/s ::: kepada sesiapa yang turut sama menjayakan hari lahir pada hari ini atau bulan ini...selamat ulang tahun kelahiran dan semoga sntiasa d permudahkan urusan dan d murahkan rezki..aminnn...

- Syukran Ma'Assalam -

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...