Friday, March 9, 2012

Facebook Yang Tidak Di Aktifkan

Assalamualaikum

dengan rasminya..saya pemegang belog selendanQpelangi ingin mengumumkan bhawasanya FACEBOOK tuannya tlah DEACTIVATE kan atas sebab- sebab tertentu...

hakk tui...ko hingat ko budak ulatbuku ka mau buat skema2 like that...mentang2 ler pkai crmin mata nerd..awww...hikhiikhik...ok stop...ekceli aku da stopkan akaun Bank Islam aku..eh salah..akaun facebook aku buat sementara waktu atas sebb2 yang trtntu...mau jga tau ka sbb2 nya?nda pyah la...bukan aku ni artis pun kan...klau artis knfem2 esok kluar paper...n pling hngat trus blogger2 yg hot buat crita bukan2..ececece....hahahaha...

n kpada rakan2 seperjuangan rakan2 sekolah rakan2 kat kolej n ksmua rakan2 yg kenal atau pun nda kan...haaa aku suda buat pngumuman..so kalu rindu2 yg teramat dkat kawan kamu yang baik lagi lemah lembut ni..jgn sedih2..aku jus stopkan my FB ja..yg len2 still aktif n beroperasi seperti biasa..



wish bye2 to facebook


kawan2 ku sayang n kpada anda2 yg kenal or x..( mau2 jga kena knal)hhahahha..anda bleh mngikuti perkembangan saya di laman2 akaun yang len seperti ::













okaiiiiii semua..jgn sedih2 tauu..hihihihi...












cikidauuuttttttttttttt

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...