Saturday, April 7, 2012

Sabtuday with New Header

Assalamualaikum

hello sabtuday...hari cuti yang membosankan buat aku..hukhukhuk..teda teman mau lepak..so hanya belog teman setia yang temankan aku melepak..sedih2...

so aku pon buat la header baru...konon saja mau buat pembaharuan..yeyyyyy..xlawa mana pon..kakakkakka...


 yang ni header lama aku






 Ni pula my new header yang skg melekat kat atas tu



saja mau tonjolkan skg ni aku budak berkaca mata..pegang buku n ada budak comey..kira2 gua sebagai apa ya??paham2 sendiri aja deh..hahahahhaha

edit buat header ni aku guna photoscape n photoshop..ahahhahah...besa la org xpndai edit2 ni..tpaksa la guna dua bnda tu..n hasilnya seperti yang anda lihat...yey..hahahhahah






ok semua..slamat berhujung minggu..chill...
- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...