Thursday, May 3, 2012

Gaya Hidupku Kini

Assalamualaikum..

yoooo..skian lama nda main taip2 ni...terasa cam kebas pula kn jari aku yg mulus ni..hakktuiii..tapi apa yang penting sekarang adalah fokus kepada tajuk...ha..jangan main2 ngan gua,gaya hidup gua sekarang bukan cam dulu lagi..sekarang gua gangster...muahahahhaha...takut tak?dongeng betul aku ni kan...


klau dulu konon goyang2 kaki,bangun pon matahari turun smula pun aku masih tido lagi..wah gitu meh?hahhahadulu aku bebas mau ke mana aku suka...


tapi sekarang...jeng jeng jeng...

bangun kena awal...n salah satu sebab aku terbngun pun tdengar adik aku c nana membebel bngunkan adik lelaki aku....pot pet pot pet...haaa..


tu la sarapan gegendang telinga aku hari2...tapi mybe adik lelaki aku telinga dia lagi kenyang kowt dengar nana bising tiap2 pagi...yala...mau minta adik lelaki aku tu hantokan pat keja dia..klau nda...abis jiran2 smua kali dngar bebelan yg super dari dia...hahahhaha...

n lepas da mandi smua..aku on9 jap..ala,aku kan remaja lagi,so kena la tgok ap yg terbaru untuk hari tu..kan...well da mmg karit kluar duit mau beli news..so ap lagi...klik internet...eh budak yg hilang tu da jumpa??ooooo...alhamdulillah..ha..kan senang dapat berita terus menerus g umah aku...teda suda apek naik moto humban sulatkabal g pintu pago..hahhaha...(umah aku bukan ada pagar pon..kikikiki)

then bila mnjelang tengahri ja..aku jadi superwoman...MEMASAK!!ko hado?hahahaha...aku ni memang pandai memasak..siap mau bangga lagi ni...contohnya?
ermmmm ......


masak air..(yg ni dak keci pon memang da terer..)
goreng ikan..
masak nasi
tumis sayur..



ha..klau boleh tu ja la yg aku masak hari2..tapi selera kita ni besa la..mau yg sedap ja..
so seperti tgok berita terkini..aku pon berjumpa dngan sifu google..untuk belajar makanan2 yang lebih up to date..wahhh...kakakkakak...

lepas siap memasak..aku siap2 tuk ke sekolah untuk mendidik anak2 aku,yesss...aku seorang pendidik..tapi belum bisa mendidik diri untuk lebih dewasa..apa ayat aku ni??hahhahaha

jam 5 balik dari sekolah..n malamnya pula kena la ada dinner kan..ayat mau minta sepak..
so aku pon masak la jga..lepas makan malam,buat keja sket n bila da ngantok..apa lagi....

bantal...mummy is coming..hahahhha...























P/s :: hey girls..jangan risau kalau tak pndai memasak..yg penting dalam diri kita ada usaha dan ada keinginan untuk mencoba sesuatu yang baru..barulah kita ni mahal..n hantaran pun mahal..wakkakakakak...dussshhhh...




- Syukran Ma'Assalam -

6 comments:

taty nadiah said...

pendidiknya ko imut benget. hihi.

taty nadiah said...

pendidiknya ko imut benget. hihi.

Izzati Tatie said...

hehehe..sebenarnyer sye pun xpndai msk.nak bljar msk tp sokmo jer bz..gimana nih ;p

dayanQueen said...

taty nadiah>> imut itu apaan sih?hihih

izzati tatie >> ap lgi..sifu google kn ada..hahahh

"HuzaifaH" said...

bguslah tu blajar masak...nnti sng hti bkal suami dpt rsa msakan awk...hehe

dayanQueen said...

hahaha..alhamdulillah..slgkah demi slgkah..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...