Thursday, March 7, 2013

Alhamdulillah..Niatku Terlaksana..

Assalamualaikum...

Alhamdulillah niat yang senian lama terbuku bermuka surat ni akhirnya terlaksana pada 7 mac arini..bersempena ngan hari kelahiranku..ya Allah..nombor aku makin bertambah..Alhamdulillah masih diberi peluang untuk hidup d muka bumi ini...(ucapan budak darjah 6 pakai spek besar)hahahhahahah

dengan kehadiran guru2 yang bertugas disekolah SAN Lohan ni sudah ckup untuk berkongsi rasa apa yang aku dapat selama aku bekerja ni..Alhamdulillah...

so jom ikut aku tgok aktiviti2 yang dibuat dngan kerjasama TNB malaysia,,,wakakkakakaka....selepas kehadiran semua guru2..majlis pun dteruskan dngan bacaan doa kesyukuran dan seterusnya makan!!hahahhah

nama kek :: Kek keayuanmu terserlah dimataku.. 
kek ni ditempah khas datang dari jepun...awwww...
perisa Coklat + Blueberry + fresh cream

aktiviti memotong kek dengan samurai jepun yang diimport khas untuk aku..hahahahhahahhah

antara guru2 lelaki yang bujang tiga..oh no..kalau isteri2 dorang baca belog gua abes kena kejar ngan parang kontot..wakakakka...

sempat lagi org sebelah iolss tu berperwatakan ayu sangattttt -_-' hahahhaha


akak yang pegang kek tu la pengasas mmbuat kek paaaalinnnggggg mantop...hihhihihi..tempahan?bkenalan la dlu ngan beliau..opsss da berpunya pula..hahhaha

aktiviti paling dinanti2 ramai...aktiviti melantak secara berjemaah...yey....



semoga di ari2 yang mendatang aku lebih bersemangat waja dalam mmbuat ssuatu pekerjaan..korang..doakan sayew yerrr... love much ...oh ya..thnx pada mereka2 yang terlibat..tanpa kalian majlis xkan bjalan dengan lancar...Alhamdulillah...thanx juga pada yang wish..berlambak my wall oleh ucapan ala2 perdana menteri korang..syukran smua... :)















nota hujung jari : asal ary lahir msty org tu xlepas wish besday kat aku..hahahaha


- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...