Tuesday, April 9, 2013

Bersiar-siar with my BabyToys

Assalamualaikum..


Dengan hati yang gumbira..jari jemari aku best ja buat entry kali ni..oh bukan sebab dapat mau kawen ka apa..even da banyak orang tanya.."eh..ko bila mau kawen?"..hamboi...aku dengan jawapan retis yang sngat2 la cool mnjawap in shaa Allah..ada jodoh kawen la..hihihi..

so babytoys maksud aku bukan la apa2..nama ni pun ada hakak yang sekerja ngan aku buat nama ni..dngan ayat eh jgan lupa bawa babytoys ko k..aku pk amenda la babytoys ni..upanyaaaaaaa...jap2..



ha...yang ni lerhhh...hihiih
actually..this is my wishlist tahun lepas..tapi belum ada rezki untuk mengangkat..tapi Alhamdulillah...ada rezeki lobih..aku berupaya mndapatkannya sebijik hasil dari kerjayaku sendiri..Thanx Allah...so aku ajak adik kesayangan aku jiji yang kebetulan tym tu balik dari kegheja..terus aku ajak g Tanjung Aru...weeewww...ramai orang..yala..nama [un hujung minggu..ye dak...hihihiih

ini semua poyoooo..buat muka poyo..semua benda poyoooooooooooo!!hahahaha






this for you my dear..yukkssss..hahahaha




da puas kitaorang mggunakan my Babytoys..kitaorang gerak balik,,sebenarnya dalam masa yang sama just pegi realise tension yang kbetulan masa tu Allah elah mmberi ujian kpada aku..Alhamdulillah..
















NotaHujungJari :: xjadi buat barang hantaran..wahahhahahahahha

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...