Tuesday, April 23, 2013

Kem Motivasi with Choki Choki

Assalamualaikum...


ha berita terbaru dari planet seberang..kem motivasi untuk pelajar tahun enam telah dijalankan pada 18 hingga20 April bertempat di SAN Lohan Ranau...seramai 36 orang pelajar telah mengikuti kem tersebut..tujuannya saja untuk mengeratkan lagi hubungan antara guru n pelajar...yala selalunya masuk kelas belajar..belajar..belajar...sesekali kena juga ngan dorang ye dak...hihihi


n antara lain ialah untuk merelakskan otak dorang yang aku taw berserabut ngan bermacam2 pelajaran..hahhahaha...tapi dalam aktiviti tu pun terselit juga la pmbelajaran skit..dalam 30 peratus cam tu la...hahahhaha..ada juga belajar...


choki choki?apahal pula menatang tu...hahhahhaha....ceghitanya gini yer...pepagi masa mau riadah tu,aku makan coki2 tanpa menghirau kan bebudak pandang aku..tapi aku da dngar bisikan dorang..

"tgok tu..ustazah makan choki choki.."
"weiii..ustazah makan choki choki"

aku buat dekkkk ja...malas mau layan..xlama pastu ada budak tegur.."wah pestym nmpak ustazah makan coki"...macam la berdosa pula aku makan choki2 tu kan..hahhahahha...xlama lepas tu aku buat lagu choki2...ha hambek ko..sampai skg nmpak ja muka aku dari jauh...dorang akan jerit..

"ustazah..choki2..."hahahah

ni la dia...Pengarah n Timbalan Pengarah Kem Motivasi Fasa 1 2013..muka buat2 ayuuuuu..tapi ragging budak bukan main yer..hahahahhahaha

gambar xda motif sebenonyer...hahahhahaha

peserta2 kem motivasi tahun 6..semangat!!
 banyak aktiviti dijalankan sepanjang kem tersebut...macam2...memang kem yg santai la...santai..santai gak..tapi kalu degil keras kepala bukan jadi santai..da jadi kem komandan puok ha..sap suruh...kanzzzz...hahahahah


antaranya riadah bermain dadu besar gedabak..kluar masuk hutan...wewwwww...senam robek..n slot2 yang mencuci telinga bebudak ni..ha...klau x bersih juga memang patut basuh ngan berus dawai la kan..hahahhaha..n aktiviti malam pula diselitkan ceramah n tazkirah..n





aktiviti mendengar nasihat n tazkirah dari ustazah suriani..
antara orang kuat semasa kem dijalankan..ramai lagi orang2 yang mengendalikan kem ni..tapi xda gambo..malu katanyerrr..hahahahahha


pic sebelum balik ke ghumah masing2...gambar n terus bergambar..

mendapat gelaran ustazah choki choki...hahahahahah





















nota hujung jari :::: Alhamdulillah...semuanya berjalan ngan lancar..minggu ni balik ke kota kinabalu lerh...yey....

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...