Wednesday, June 19, 2013

Happy Anniversary Untuk Guru Paling Garang Tapi Cute..!!!

Assalamualaikum...

tajuk tu terlalu la memerasankan diri sendiri...jangan di abaikan kerana mungkin anda juga bakal seorang guru yang akan buat tajuk seperti itu...wakakakkakaka


Alhamdulillah..
Happy  Anniversarry untuk akuuuuuuuu


bila da start jadi guru ni..semua kerja kat sekolah kita akan buatx kisah la aktiviti apa pun..ko wajib akan terlibat...kikikiki...n aku adalah salah sorang kat yang bergelar seorang guru kat dunia ni...yeyyyy..aku bertugas kat SAN LOHAN RANAU bermula 19 jun 2012 dan sekarang 19 jun 2013 sampai lah suda setahun aku bersama sekolah ni...


semenjak bergelar guru ni..bermacam2 keadaan telah aku lalui...dengan persekitaran kat kampung ni...dengan orang2 kampung...pelajar2 n guru2 kat sini..Alhamdulillah...semua ok sangat n bersyukur juga sebab aku di jodohkan ke sekolah ni..walaupun pada mulanya aku merungut xmau g sekolah ni..sebab da la jalan dari kk ke ranau ni jalan dia ya ampunnnn..sapa yg first tym pegi mmg sampai tercirit kali..hahhahha...


so aku happy sangat walaupun pada mulanya aku suda berniat untuk berpindah ke sekolah lain yang mana supaya dekat ngan umah aku kat kk..tapi pkir punya pkir,hurmmm xbes la kan kalau dekat2 ni..apa baranggg..cehhhhh...


so mudah mudahan lepas ni aku boleh pertingkatkan prestasi kerja aku sebgai seorang guru yang paling garang tapi cute (huerrkkk..lagi puji driri sendiri)..n mudah mudahan aku semakin diterima oleh orang2 kampung sini..yala namapun orang luar kan..untuk pengetahuan kat ranau ni majority nya orang berbangsa dusun..n aku bula berbangsa bisaya..so kekadang dorang berspeaking dusun kat aku,apa lagi aku memnunjukkan wajah yg berkerut tanda aku x faham langsung aa dorang cakap..kakakakkakakka... -_-'


so jadilah seorang pendidik yang garang tapi masih disukai oleh pelajar n dapat mengajar dengan yakin!!! hamboiiii ayat...gambate gambate dayang!!! yeyyyyy...








sayonara!!!!!!!!!!!!!!















notahujungjari :: semoga sentiasa sihat dan sentiasa dalam lindungan Allah S.W.T

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...