Wednesday, September 29, 2010

tanpa tujuan

aku sampai kat kuis smlam..
bertarikh 28 sept ...
tujuanku hanya 1..mnyiapkan latihan ilmiah a.k.a tesis aku yg skian lma tdak d pedulikan..
dsebabkan dengan klas2 n exam2 yg perlu aku keja kan..

ergghhhh...

smpai jak d tanah kuis ni...keboringan telah melanda hidup aku..
aku benci diaaa....even aku mlarikan dri dri 'keboringan' ni..
aku tahu dia pasti akan mnjelma...
otak aku da serabut..medula oblangata aku da nak tercabut...
tapi aku pasti...ada kegembiraan di sebalik keboringan yg aku hadapi skunk..

kini.......
29 sept 2010..aku buka my eyes..dia muncul lagi...namun kali ini lebih teruk..
erggghhhhh....
aku pn x taw la knpa dia susah sngat nak connect kt mizz lulu aku...
ap dosa my lulu???sobsobsob...
n oleh krana mereka2 yg dkat dngan aku mmpunyai tenet yang sihat..
aku pun rembat la lappy dorang..
hahahahhaha..
on9 mukabuku i n menaip this blog dngan mka yg bangga but still nmpak sumil..
wahhhh..hahahha

aku masih xtaw mahu lakukan apa ktika ini...
hanya menaip dan trus menaip...
tesis aku blum aku sentuh dan mnyebabkan dia melambai2 aku dengan wajah yang sedih..
hukhukhuk...sabar a tesis...
jap g aku keja kan ko..

masih merindukan orang d sabah...
i will back as soon as posible...

izinkan patik mengundur diri...
tata...
- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...