Friday, October 1, 2010

harY yanQ penuh duGaaN!!!

alHamdulillah....syukur kehadrat ilahi dpat kerana memberi aku peluang untuk terus bernaFas di dunia ini...klaw adanya post bru..tentunya ada cita bru..kan3..hihihi
hari ini aku rasa adalah hari yang bgitu mncabar bg aku..
sperti yang kita tahu..
dalam hidup ini..x semua benda yang kita buat mudah..kita pasti akn dberi ujian xkira la kita senang or susah..pasti akan diberi ujian samada
ia berat bagi kita menanggungnya or tdak...
dan ujian aku pada hari ini adalah mnguji tahap kesabaran aku..
yah3...


antaranya :

1) keboringan yang tdak bleh dipertikaikan lagi...
2) bekalan elektrik terputus..
3) pintu terkunci dari dalam..

inilah antara cabaran yang tlah aku n geng2 len lalui slama dduk d tanah KUIS ni..
dari aku celik mata sampailah kepetang..aku tlah mengalami keboringan.n keboringan kali ini memang teda tandingan dengan keboringan aku..
aku sampai kehulu hilir kat asrama aku..tapi masih lagi belum sembuh..
dalam jam 1 cmtu ttba pla blackout..perggghhh..ingat kan kejap ja..upanya sampai malam..

gilerrrrrr..!!

n aku,k.sha,wani,kak yang n kak farhana pun brhijrah ke tmpat len..cari punya cari dapat la blok yg ok..tpi ktaorg xdok knci..just pkai kad jewp..mcam HoTel2..hahhaha

then kitaorg pun djemput ke umah ustaz sharul untuk p beraya...


aku..wani n kak sha...sebelum ke destinasi..


inilah mereka

setelah smpai d umah ustaz shahrul...kami pun jadi shy meow...hahahaha

tapi klaw tang makan mmg x malu...hahahhaha






wani beli lemang skali..sodap..hihihihi..




TamaT


- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...